Soplica rozpoczyna „akcję zima” i rozgrzewa smakiem w najpopularniejszych kurortach zimowych w polskich górach.
Zakopane, Bukowina Tatrzańska i Krynica Zdrój – między innymi tam, w najlepszych karczmach i gospodach przy stokach narciarskich trwa akcja Soplicy „Rozgrzej się ze smakiem”. W jej ramach marka proponuje spędzenie wieczoru po nartach z rozgrzewającymi nalewkami i wódką Soplica w promocyjnych cenach.
W akcji Soplicy bierze udział ponad 40 najlepszych karczm, restauracji i barów w górskich miejscowościach wypoczynkowych.
„Zimowa akcja „Rozgrzej się ze smakiem” ma na celu przybliżenie turystom i narciarzom wyjątkowego smaku nalewek i wódek takich jak kiedyś. Alkohole Soplicy idealnie pasują do serwowanych w karczmach dań i na pewno zachwycą niejedno podniebienie.” – mówi Przemysław Jaczewski, Brand Manager marek Jeżówka i Soplica.
Akcja „Rozgrzej się ze smakiem” jest rozwinięciem strategii współpracy Soplicy z rynkiem HoReCa. Od momentu uruchomienia cieszy się dużą popularnością zarówno wśród właścicieli lokali, jak i ich gości. Działania potrwają do marca b.r.
******
Soplica to jedna z najstarszych polskich wódek, która obchodzi jubielusz 120 lat swojego istnienia. Uniklany charakter marki stanowi pielęgnowane przez pokolenia połączenie doskonałej receptury i kunsztu produkcji na bazie starannie dobranych skladników prosto z natury.
źródło: CEDC