We wtorek 3 kwietnia w Klubie Polskiej Rady Biznesu odbyła się aukcja charytatywna zorganizowana przez markę luksusowej polskiej wody – Voda. Pieniądze uzyskane podczas licytacji designerskich butelek przekazane zostały Fundacji „TVN Nie jesteś sam”. Partnerem wieczoru była marka francuskiej wódki Grey Goose.
7 projektantów, 14 niezwykłych kreacji. Na wtorkowy wieczór jedna z sal Pałacu Sobańskich zamieniła się w salę aukcyjną. Zaproszeni goście zebrali się tam w szczytnym celu – na licytacji, z której fundusze zasilą konto Fundacji „TVN Nie jesteś sam”. Przedmiotem aukcji były butelki, które zostały ubrane w oryginalne projekty, przygotowane przez najważniejszych przedstawicieli mody w Polsce. W tym gronie znaleźli się: Gosia Baczyńska, Natalia Jaroszewska, Tomasz Ossiliński, dom mody Deni Cler, Bizu, La Mania oraz biżuteryjne Mokobelle.
Na aukcji nie mogło zabraknąć także prowadzących. W tej roli wystąpili Martyna Wojciechowska i Olivier Janiak.
Para opowiedziała krótko o organizatorze aukcji – marce Voda, która zajmuje szczególne miejsce wśród polskich wód. Niezwykły design butelki przyciąga wzrok i wyróżnia markę na tle innych produktów tego typu. Prowadzący zachęcali obecnych gości do licytacji i opowiadali o poszczególnych projektach. Butelki wody nosiły kreacje, będące odzwierciedleniem najnowszych trendów w modzie i stanowiące tym samym niepowtarzalny przedmiot kolekcjonerski. Nic więc dziwnego, że na sali poszczególni goście rywalizowali ze sobą, kto z licytujących zabierze butelkę do domu. A takich nie brakowało! Licytację swoją obecnością uświetnili m.in. Marek Kamiński, Laura Łącz, Anna Czartoryska, Natalia Jaroszewska, Gosia Baczyńska, Joanna Przetakiewicz, Anna Maruszeczko, Dorota Williams.
Bankiet z wódką Grey Goose
Po zakończonej licytacji goście zostali zaproszeni na bankiet, podczas którego mogli spróbować trzech niezwykłych koktajli na bazie wódki Grey Goose – partnera wieczoru.
Oprócz klasycznego drinka Cosmopolitan – dobrze znanego miłośnikom miksologii – marka przygotowała także dwie wariacje na temat tego alkoholu. Ginger Joy oraz Le Minifique – będące kwintesencją smaku i jakości francuskiej wódki. Marka tego wykwintnego trunku od lat związana jest z działalnością charytatywną. Nic więc dziwnego, że doskonale wpisała się w charakter wtorkowej licytacjii. Wódka Grey Goose zaangażowana jest w doroczne wydarzenie Characters & Coctails – akcję charytatywną, która wspiera fundację Eltona Johna – Elton John AIDS Foundation. Znane osobistości ze świata mody projektują bary, które potem wystawiane są na licytację. Uzyskane pieniądze wspierają działalność Eltona Johna, który od lat stara się wspierać osoby będące zarażone wirusem HIV oraz chorujące na AIDS. Ponadto piosenkarz walczy o wzrost świadomości
i tolerancji wobec tego problemu na świecie.
Marka Grey Goose docenia inicjatywy, które wspierają najbardziej potrzebujących. Za doskonałą jakością i smakiem trunku kryje się coś więcej – zaangażowanie w walkę z problemami, z którymi na co dzień borykają się zwykli ludzie. Obecność francuskiej wódki na aukcji charytatywnej zorganizowanej przez markę Voda jest na to najlepszym dowodem.
ŹRÓDŁO: MORE PR