Historia tej wódki rozpoczęła się w 1992r w Kaliforni. Pojawiła się z dnia na dzień, jako luksusowa marka w USA . Jej założycielem jest Maurice Kanbar amerykański przedsiębiorca i wynalazca. Postanowił znaleźć przyczynę nieprzyjemnych skutków picia alkoholu czyli kaca.
Wódka SKYY charakteryzuje się najniższym poziomem zanieczyszczeń co za tym idzie brakiem złego samopoczucia na następny dzień.
Dzięki temu należy do klasy super Premium – czterokrotnie destylowana i trzykrotnie filtrowana – raz przez węgiel drzewny a dwa, przez filtry celulozowe .
Proces produkcji nadaje jej niepowtarzalny, niespotykany miękki i łagodny smak.
W 2011 roku podczas Toronto International Film Festival za debiut fabularny została przyznana Nathanowi Morlando za film „Edwin Boyd” – butelka warta 15.000 dolarów.
Jest ona uwielbiana przez Amerykanów lecz zyskuje coraz większe uznanie wśród konsumentów europejskich.
Wódka ma wokół siebie bardzo ciekawą otoczkę marketingową, kolor butelki ma nawiązywać do koloru nieba, a jej kampania reklamowa jest bardzo kolorowa i pomysłowa.
Wódka do nabycia na ELUXO.pl a poniżej jej kampania w Stanach