Wychodząc od faktu, że czerwone wino barwi zęby, litewska agencja reklamowa stworzyła opakowanie na wino imitujące puszkę na farbę. McCann Vilnius, najstarsza agencja reklamowa na Litwie, która pracował dla takich marek BMW i L’Oreal, wydała Couleur Nouveau w fioletowej puszce farby.
Wydanie limitowanego opakowania zbiegnie się z pojawieniem się na rynku najnowszego rocznika z Beaujolais Nouveau. Oczywiście Beaujolais Nouveau nie jest najlepszym winem na świecie, więc podczas jego degustacji zęby i usta stają się purpurowe. Najnowsza propozycja agencji wyśmiewa tę cechę. To ich sposób, by pokazać klientom i ogólnie rynkowi, że nieustannie na nowo określają siebie i szukają nowej perspektywy. Agencja stara się przekraczać granice opakowań wina i oferuje świeże spojrzenie.
Opakowanie posiada schemat kolorów umieszczony z tyłu puszki, który określa kolor zębów w zależności od ilości wypitych kieliszków wina. Według McCann Vilnius, limitowana edycja opakowań w kształcie puszki stała się hitem w mediach społecznościowych.
Salon Eluxo posiada w swojej ofercie kilka designerskim opakowań na alkohole np Crystal Head Vodka http://eluxo.pl/wodka/2597–crystal-head-vodka-.html