FIFA World Cup 2014 już ostatecznie się rozpoczął. W celu celebracji pięknej gry przygotowana została lista 10 najlepszych alkoholi piłkarskich, aby poczuć ducha piłki nożnej!
Mnóstwo branż – od telefonów komórkowych do kosmetyków – próbuje maksymalizacji globalnej ekspozycji podczas mistrzostw świata, a historia jest nie mniej ważna dla alkoholi.
Czy przez wprowadzenie nowej butelki piłkarskiej lub ogłaszając kontrakt sponsorski z zespołem światowej sławy, marki znalazły wiele sposobów zwiększenia ich związku z piłką nożną.
Ardbeg Auriverdes (więcej tutaj)
Przetłumaczony w Gaelic jak o złoto-zielony, powstał by upamiętnić dwa wydarzenia – Dzień Ardbeg (31 maja) i Puchar Świata. Czerpiąc inspirację z barw zespołu noszonych przez państwo organizatora – Brazylię, Ardbeg Auriverdes jest dostępny w dwóch limitowanych butelkach: oryginalny ciemno-zielony kolor i jasne, błyszczące butelki w kolorze złotym z pewnością przyciągną ciekawych.
Pitù
W celu zetknięcia się całkowicie z brazylijskim alkoholem, nie można zapomnieć o wiodącej marce Cachaca Pitu, który zaprezentował projekt nowej butelki. Projekt pokazuje kolorowe, latynoamerykańskie korzenie. Butelka została wprowadzona na początku tego roku, w ramach przygotowań do Mistrzostw Świata. Jest doskonałym trunkiem dla Brazylii i Pucharu Świata, wyposażony w zielone kolory, bongosy, nuty i oczywiście piłki. Marka promuje również sztandarowy produkt Caipirinah, zwany Pitùrinha.
Aperol
Jeśli wspierasz Anglię w tegorocznym Pucharze Świata, to trunek Aperol może być dla Ciebie – zwłaszcza jeśli lubisz Manchester United. Włoska marka likierów, która jest własnością Gruppo Campari ogłosiła trzyletnią umowę sponsorską z klubem piłkarskim – uważanym za „najbardziej wspierany klub na świecie” – w styczniu tego roku. Marka Aperol pojawia się na cyfrowych tablicach reklamowych na Old Trafford podczas Premier League, FA Cup i Capital One.
Mickey Finn Apple Whiskey Liqueur (wiecej tutaj)
W 2012 roku firma Apple Whiskey Liqueur wydała swój Babco Międzynarodowy Mickey Finn w okolicznościowym złotym bucie piłkarskim. Footie pożądana przez fanów na całym świecie, została wydana jako część kampanii marketingowej z okazji Euro 2012. Dwa lata minęły, a niektóre buty są nadal dostępne…
Cachaça 51
Kolejna marka, która wydała nowy projekt butelki, jako próbę skorzystania z globalnego zachwytu Brazylii jest Cachaça 51. Cia Muller de Bebidas zaprezentowała przeprojektowanie jej butelki Cachaça 51. Komunikuje się w ten sposób „rdzennymi wartościami marki”: radość, wszechstronność, różnorodność, indywidualność i innowacyjność. Z 30% na brazylijskim rynku Cachaca, marka z pewnością przyciągnie turystów i kibiców chętnych do spróbowania brazylijskiego życia.
El Jimador Tequila
Brown-Forman niedawno zaprezentował nowe opakowania w stylu piłki nożnej, dla swojej marki El Jimador Tequila w okresie przygotowań do mistrzostw świata. Start, który zbiegł się z jego sponsorowaniem narodowej drużyny piłki nożnej w USA i Meksyku i w piłce nożnej w USA Tour, jest częścią nowej kampanii marki: „zabierz Ducha do domu” (org. “Take Home the Spirit”). Pozostając dwupartyjnymi, kolory nowych wzorów butelek odzwierciedlają kolory zespołów USA i Meksyku.
Grant’s Blended Scotch Whisky
Więc to nie jest chyba integracja oczywista „ducha piłki nożnej”. Grant’s Blended Scotch Whisky w żaden sposób nie jest związany z Pucharem Świata. Jednak jego nowa kampania, wyposażona w trzy legendy piłkarskie z pewnością, przemówi do kibiców piłki nożnej. Nowa, tematyczna kampania marki, za 1 milion funtów, zwana „Stańmy razem” jest wspierana przez międzynarodowego byłego piłkarza Sir Geoff’a Hurst’a, byłego bramkarza Anglii Gordona Banksa i byłego szkockiego piłkarza Archie Gemmill’a.
Haig Club Whisky
Jesteśmy pewni, że Diageo powiedziałby, iż to wydanie nie ma absolutnie nic wspólnego z Pucharem Świata, ale współpraca Davida Beckhama z Haig Club jest wystarczająca, by klasyfikować go jako ducha piłki nożnej. Ze względu na uruchomienie tego lata Scotch grain, whisky single mogą nie być dostępne w czasie Mistrzostw Świata w każdym regionie. To jednak nie powstrzymuje wielu zainteresowanych fanów by pytali się o „whisky Davida Beckhama” w ciągu ostatnich dwóch miesięcy.
Absolut Karnival
Odkryj ducha brazylijskiego karnawał z marakui i kwiatu pomarańczy w smaku wódki ABSOLUT utworzonego specjalnie z okazji sponsorowania południowoamerykańskiego kraju w Pucharze Świata. Butelka ozdobiona jest dziełami sztuki przez Brazylijskiego grafika Rafael Grampa, a nawet dysponuje swoją maskotką, w której kostium wciela się jeden z fanów piłki nożnej.
Beefeater Spirit of London
Fani Anglii łączcie się! Beefeater gin nie jest w żaden sposób związany z piłką nożną, ani w Pucharze Świata, ale to Unia Jack zdobi limitowaną edycję Beefeater Spirit of London. Z pewnością znikają z półek sklepowych podczas rozgrywek na przełomie czerwca i lipca. Fani Anglia wprost uwielbiają produkty z odrobiną czerwonego, białego i niebieskiego koloru. Proszę pamiętać, że jest to butelka ginu, a nie flaga. Nie należy wyrzucać jej na swoje ramiona podczas śpiewania Johna Barnesa „Świat w ruchu rapu”.
Salon Eluxo posiada w swojej ofercie wiele alkoholi idealnie nadających się na wieczorne oglądanie Pucharu Świata. W związku z wielkim zainteresowaniem panów rozgrywkami polecamy likier dla pań wspomnianej wyżej marki Aperol dostępny na stronie: http://eluxo.pl/liker/3151-wlochy-aperol.html.