Firma Don Good Tequila jest dumną kanadyjską własnością i jest zarządzana z Jalisco w Meksyku. Wprowadzili oni na rynek, z niebywałą przyjemnością, pierwszy produkt naprawdę super premium, tequilę, LA HORA AZUL—BLUE HOUR. Ta marka tequili jest autentycznie Meksykańska, autentycznie lokalna i stworzoną ją by „podróżowała po świecie”. Z jednym łykiem LA HORA AZUL—BLUE HOUR, doświadcza się Meksyku, jego zabytków, dźwięków, zapachów, smaków i jego bogatego dziedzictwa.
Rodzina firmy Don Good Tequila to ponad 300 rolniczych odrębnych regionów z Volcan Tequila Highlands. Każda rodzina przynosi wyraźną 150-letnią tradycję i podejście do uprawy i nawadniania, pielęgnacji i zbioru niebieskiej agawy. Naturalnie filtrowane z wulkanicznych formacji wodonośnych do czystości, a unikalna produkcja Don Good sprawia, że tworzą najlepszą i wielokrotnie nagradzaną mieszankę Blue Highland Agave. LA HORA AZUL—BLUE HOUR jest w przeciwieństwem smaków tequili, które do tej pory były na rynku.
Nazwa México pochodzi od Mxiho, słowo nahuatl oznacza „miejsce w środku księżyca”. I LA HORA AZUL—BLUE HOUR to nie tylko nazwa; to hołd dla godziny zmierzchu światła niebieskiego, kiedy słońce wschodzi i zachodzi. Jest to tajemniczy i potężny czas, czas refleksji i docenienia, czas, aby dzielić się z rodziną i przyjaciółmi.
Te wspaniałe, kolekcjonerskie butelki produkowane są w Guadalajara, gdzie tradycja, precyzja i pasja są najważniejsze, a mistrz rzemiosła dmuchania szkła sięga sześciu wieków. Projektowaniem i rozwojem produktów marki są projektanci i przedsiębiorcy Lex Duy. „LA HORA AZUL—BLUE HOUR tequila jest dumna ze swojego dziedzictwa i meksykańskiego rodowodu. Uznaje swoją przeszłoś, ale również odnajduje się w chwili obecnej, jako współczesna marka”, mówi Duy. „Charakterystyczne godło przeplatającego węża przedstawia nieskończoną ciągłość życia. Wykonane z metalu, jest ustawiane ręcznie do każdej butelki. To miał być prestiżowy trunek z górnej półki, jednak ta marka stoi ponad wszystkimi innymi w kategorii tequili. To jest naprawdę integracja alkoholi, mody i kreatywności” – dodaje.
Firma Don Good Tequila wprowadziłą swoją markę, LA HORA AZUL—BLUE HOUR najpierw na rynek kanadyjski. Inauguracja odbyła się w dniu 10 lipca 2014 roku. „Diamond wprowadził wiele luksusowych alkoholi do Kanady”, mówił L. Murray Souter, Prezes i Dyrektor Generalny Diamond Estate Wnes, dystrybutor marki w Kanadzie. „To jest przyjemność reprezentować markę, która ma nie tylko taki niezwykły projekt marki, ale również wielokrotnie nagradzany smak. Stawiamy na agresywne cele sprzedażowe, ale ta marka już je dawno zdmuchnęła”. Strateg marki Paul Allamby zgadza się: „Pracowałem z gwiazdami koncernów spirytusowych, takich jak Diageo i LVMH, ale nigdy wcześniej nie widziałem takiego skupienia, wyobraźni i inspiracji. Pasja Lex Duy dla doskonałości jest oczywista”.
LA HORA AZUL—BLUE HOUR – od centrum Księżyca jest dostępna w trzech oficjalnych gatunkach, w oparciu o proces starzenia się:
Pure Spirit — Blanco: nie leżakowała w beczkach, tequila Blanco przedstawia najświeższą i najczystszą esencję niebieskiej agawy. Jest doskonale gładka i posiada delikatne aluzje słodkie agawy, cytrusów i ziemistych papryk.
Experience The One — Reposado: natychmiastowe ciepło jej wnętrza promieniuje jedwabnym pośrednictwem swoich świecących złotych odcieni. Aromatyczne smaki z wanilii, karmelu i miodu są idealnym wstępem do lekkich i delikatnych nut przypraw, które płyną w dół języka i rozkładają się w fale karmelu i świeżych owoców. Wspaniałą barwę zawdzięcza leżakowaniu od prawie roku w baryłce.
The Premier Highland Tequila — Añejo: Niebieska agawa dojrzewa już na polach przez prawie 10 lat. W wieku do trzech dodatkowych lat w wędzonych i zwęglonych beczkach z Kentucky, tequila Añejo posiada głębokie i intensywne odcienie złote, zadymionych smaków, które pobudzą podniebienie, aby dostarczyć niezrównanych doświadczeń.
W Salonie Eluxo posiadamy wiele równie ekskluzywnych produktów. Jednym z nich jest PENACHO AZTECA EXTRA ANEJO dostępna na stronie: http://eluxo.pl/tequila/2479-penacho-azteca-extra-anejo.html