Entuzjaści koktajli przez siedem dni degustacji, kursów mistrzowskich i pop-up barów w Londynie na Cocktail Week 2014, będą mogli zobaczyć 10 najlepszych wydarzeń, których z pewnością nie można przegapić.
Odbywający się w dniach 6-10 października w Seven Dials, Covent Garden, London Cocktail Week przedstawi powrót wycieczki z osobistym przewodnikiem po koktajlach, a także szereg imprez sponsorowanych przez marki. Ponad 200 najlepszych londyńskich barów podpisały umowę, by zaoferować dostosowane do indywidualnych potrzeb i nieograniczone koktajle przez cały tydzień w cenie 4 £, aby uczcić kwitnącą kulturę miasta.
Specjalnie stworzony na tę okazję Ketel One Hub będzie w centrum wydarzeń, gdzie odwiedzający nie tylko mogą znaleźć informacje i odebrać niezbędne opaski, ale również zanurzyć się w sławnej Bloody Mary.
Jednak dla barmanów i innych członków handlu drinków, London Cocktail Week oferuje doskonałą okazję do nawiązania i poszerzenia swojej wiedzy, zwłaszcza poprzez Centrum przestrzeni seminaryjnej swoich barmanów.
The Whisky Exchange (TWE) Show
Ta sesja dedykowana jest dla wolnego handlu powszechnie oczekiwany Whisky Exchange (TWE) Show jest kluczową datą dla najbardziej wymagających barmanów i profesjonalnych napojów.
W programie znajduje się wiele ciekawych kursów mistrzowskich z uznanymi markami. To wydarzenie pozwoli członkom i handlowcom pielęgnować swoją wiedzę whisky poprzez prześledzenie z nimi około 400 gatunków whisky.
Zwieńczeniem TWE stała się degustacja whisky i znów, goście będą mogli skosztować najrzadszych whisky, z których niektóre kosztują tysiące funtów za butelkę. Będzie można również spotkać ludzi, odpowiedzialnych za produkcję whisky, zagłębić wiedzę na temat procesu produkcyjnego, od pola do butelki.
Craft Distilling Expo
Druga coroczna London Craft Distilling Expo łączy rzemieślniczych gorzelników, dostawców, producentów sprzętu, specjalistów i entuzjastów, którzy mogą przeżyć i omówić renesans na całym świecie w destylacji rzemiosła.
Wiodący dostawcy i producenci w branży pokażą narzędzia i techniki, w tym urządzenia do destylacji, beczki, korki, butelki i szkła. Będą również pokazywane i omawianie destylatory oraz ich ekscytujące produkty.
Krótka historia long drinków
Seminarium to zostało uruchomione w ramach London Cocktail Week’s Bartenders’ Centre. W przestrzeni teatralnej oferowane są seminaria dla członków przemysłu napojów odbywające się na zasadzie back-to-back. Kosztują 10 funtów, a wszystkie zyski wpływają na The Bartender’s Best Scholarship Trust.
W tej konkretnej rozprawie, panel ekspertów kierowany przez Fever Tree Craig Harper będzie nakreślał historię niektórych z najbardziej znanych long drinków, i zastanowi się, jak je określono i jaki miały wpływ na przebieg współczesnej kultury koktajli.
Wykłady będą obejmować wszystko, od tego jak pierwszy i jedyny lek na malarię stał się jednym z najbardziej znanych i popularnych napojów mieszanych – the G&T- do mniej znanej politycznej intrygi, która otacza początki the Cuba Libre’s origins.
Chcęjeden z tych!
To seminarium barmanów jest tworzone przez Lucas Bols, który jest globalnym ambasadorem marki Jon Clay oraz bada ewolucję napojów w menu i ich prezentacji w nowoczesnych barach.
Idealne wykłady dla barmanów zainteresowanych historią ich handlu i co mogą zrobić, aby kształtować swoją przyszłość. To wydarzenie postara się odpowiedzieć na pytania, takie jak: W jaki sposób konsument wybiera? Co jest ważne przy tworzeniu drinków? Jak można wykonać nie tylko napój, ale klasyczny koktajl? Co sprawia, że konsument, że chce jeden z tych?
Jakuruchomićmarkę napojów alkoholowych w365 łatwych krokach?
Dla początkujących przedsiębiorców spirytusowych, jak uruchomić markę napojów alkoholowych w 365 łatwych krokach jest prowadzony przez Alex Kämmerlinga, założyciela Kamm & Sons. Bada on etapy opracowania cieczy, nazywania, ochronę prawną, planowanie biznesowe, marketing, social media i strategii PR w doprowadzeniu marki alkoholowej na rynek.
Największana świeciedegustacja rumu
W ramach ósmego dorocznego UK RumFest, która odbywa się obok London Cocktail Week, słynny globalny ambasador rumu Ian Burrell daje fanom szansę pobić rekord Guinnessa w największej na świecie degustacji rumu.
Osób uczestniczących The Rum Experience – które zostanie zorganizowane przez RumFest założyciela Burrel – będą mogli wziąć udział w zmysłowej podróży, sprawdzaniu próbek sześciu różnych rumów w różnym wieku z różnych krajów.
Degustacja będzie prowadzić przez przedstawicieli marki oraz Joy Spence, głównego miksera z Appleton Rum; destylator Roberto Seralles mistrz, mistrz destylator Don Q; George Freegard, szef zamówień rumu dla Pusser rum; John Georges, mistrz destylator z Angostura; Asbel Morales Lorenzo, mistrz mikser z Havana Club; i Tito Cordero, były zwycięzca Golden Rum Barrels, z Diplomatico.
Konfigurowaniegorzelni: miejskie kontrawiejskie
Przy tak wielu gorzelniach ponownie pojawiających się w ostatnich latach w miastach, wiele z nich zadało pytanie, które środowisko przy tworzeniu nowej gorzelni jest najlepsze – wiejskie czy miejskie?
Założyciele niedawno otwartej, zdecydowanie wojewódzkiej i miejskiej w Cotswolds Distillery gorzelni East London Liquor Company będzie rozmawiać o różnych utworzonych procesach, rozwoju produktu i codziennym prowadzeniu biznesu.
Angostura: z trzciny dokoktajlu
Aż z Trynidadu, Dom Angostura, Mistrz gorzelni John Georges mówi o melasie z trzciny cukrowej i zwycięstwie Angostura w Global Cocktail Challenge. Prowadzi też debatę z globalnym ambasadorem marki Mike Tomasic o infuzji cukru trzcinowego soków i syropów GOMME, o tym która jest najlepsza.
Goście mogą również otoczyć się motylami stworzonymi przez etniczny Butterfly House. Po wyciśnięciu własnego soku z trzciny cukrowej, przekształca się motylka inspirowanego przez oferowane koktajle z Angostura rumu.
Ile możnawspierać?
Związek pomiędzy markami spirytusowymi i barami jest szeroko dyskutowany tematem zarówno w przypadku korzyści i pułapki.
Na tym seminarium, Michael Vachon, szef rozwoju marki w Maverick Drinks, zbada sposoby marki jakie są w stanie wspierać wzrost i rozwój barów koktajlowych z ich portfela.
Vachon twierdzi, że marki mogą pomóc barom zapewnić wspaniałe doświadczenie dla swoich klientów, zachęcać do powtórnych zakupów, a przede wszystkim, być opłacalne.
The Famous Grousemistrzowska mieszaniaWhisky
Podczas gdy jedna impreza jest otwarta dla publiczności, Famous Grouse jest gospodarzem kolejnej imprezy dla barmanów posiadających mieszanki ze swoją własną butelką whisky.
W seminarium prowadzonym przez The Famous Grouse mistrzem blendera Gordon Projekt, barmani będą również szkoleni w procesie mieszania w produkcji whisky.
Cały tydzień zapowiada się ciekawie, ale nie można zapomnieć, że do tworzenia koktajli niezbędne są alkohole.
Salon Eluxo posiada ich ogromny wybór na swojej stronie internetowej pod adresem: http://eluxo.pl/.