W ramach partnerstwa z nowym filmem o przygodach James’a Bond’a „Spectre”, Belvedere rozpoczęła globalne wyzwanie na koktajl dla barmanów z całego świata.
The Belvedere Challenge, które uruchomiono dla wszystkich w tym tygodniu, zachęca barmanów z całej 60 krajów, aby wprowadzić swój ostateczny przepis na Belvedere Martini. Twórca zwycięskiego przepisu wygra tydzień w kurorcie Golden Eye Iana Fleminga na Jamajce, miejscu z filmu “Golden Eye”, a także okazja do spróbowania ich Martini, które jest podawane na wszystkich premierach „Spectre”.
Barmani są zobowiązani do wysłania pięciominutowego wideo pokazującego, jak osobiście jest tworzony koktajl Belvedere Martini. Filmik ma zawierać także wiedzę historyczną o koktajlu. Ze wszystkich zgłoszeń, 45 przejdzie do trzech półfinałów odbywających się w Berlinie, Nowym Jorku i Sydney, z których zostanie wyłonionych dziewięciu finalistów. Wielki finał zaplanowany jest na czerwiec w Londynie.
Dziewięciu finalistów będzie musiało przejść serię wyzwań, zanim zostanie ogłoszony zwycięzca na Światowym Dniu Martini, który obchodzony jest 19 czerwca.
Claire Smith-Warner, szef kreacji alkoholi w Belwederze, powiedziała: „Szukamy barmana, który docenia charakter Belvedere i wzmacnia ją poprzez wykorzystanie innych składników, wyraża wiedzę o tym alkoholu i wie, jak zrobić koktajle lekkie”.
Dodała, że barmani powinni pracować na klasycznym Belwederze, a nie smakowych produktach tej marki, a sędziowie będą szukać „współczesnych klasyków”, a nie „Gumy balonowej Martini”. Zapisy są przyjmowane na stronie belvederevodka.com/thechallenge, a zamknięcie listy przyjęć jest przewidziane na 12 kwietnia.
Partnerstwo z Belvedere najnowszym filmie o Bondzie, właściwym do wydania w dniu 2 listopada zostało nazwane największą inicjatywą marketingową marki w historii.
Salon Eluxo natomiast zaprasza na swoją stronę internetową, gdzie można zakupić wiele ciekawych odmian marki. Jedną z nich jest ciekawa 6 litrowa wódka Belvedere dostępna na stronie: http://eluxo.pl/alkohole/515-belvedere-vodka.html.