W ramach partnerstwa z nowym filmem o przygodach James’a Bond’a „Spectre”, Belvedere rozpoczęła globalne wyzwanie na koktajl dla barmanów z całego świata.

Barmani są zobowiązani do wysłania pięciominutowego wideo pokazującego, jak osobiście jest tworzony koktajl Belvedere Martini. Filmik ma zawierać także wiedzę historyczną o koktajlu. Ze wszystkich zgłoszeń, 45 przejdzie do trzech półfinałów odbywających się w Berlinie, Nowym Jorku i Sydney, z których zostanie wyłonionych dziewięciu finalistów. Wielki finał zaplanowany jest na czerwiec w Londynie.
Dziewięciu finalistów będzie musiało przejść serię wyzwań, zanim zostanie ogłoszony zwycięzca na Światowym Dniu Martini, który obchodzony jest 19 czerwca.
Claire Smith-Warner, szef kreacji alkoholi w Belwederze, powiedziała: „Szukamy barmana, który docenia charakter Belvedere i wzmacnia ją poprzez wykorzystanie innych składników, wyraża wiedzę o tym alkoholu i wie, jak zrobić koktajle lekkie”.
Dodała, że barmani powinni pracować na klasycznym Belwederze, a nie smakowych produktach tej marki, a sędziowie będą szukać „współczesnych klasyków”, a nie „Gumy balonowej Martini”. Zapisy są przyjmowane na stronie belvederevodka.com/thechallenge, a zamknięcie listy przyjęć jest przewidziane na 12 kwietnia.
Partnerstwo z Belvedere najnowszym filmie o Bondzie, właściwym do wydania w dniu 2 listopada zostało nazwane największą inicjatywą marketingową marki w historii.
Salon Eluxo natomiast zaprasza na swoją stronę internetową, gdzie można zakupić wiele ciekawych odmian marki. Jedną z nich jest ciekawa 6 litrowa wódka Belvedere dostępna na stronie: http://eluxo.pl/alkohole/515-belvedere-vodka.html.