Appleton Estate Jamaica Rum zaprezentował nowy wygląd całego swojego zakresu rumów premium. Jeśli chodzi o produkcję i smak trunków nie dokonano żadnych zmian, jednak Appleton Estate zaprezentował nową klasyfikację nazewnictwa i projekt opakowania dla całego zakresu podstawowego. Ponadto firma podkreśla, że w nowych butelkach znajduje się ta sama wysokiej jakości mieszanka, tworzona z pasją i doskonałą dbałością o szczegóły, by zapewnić najwyższą jakość. Nowe opakowanie na początek będzie dostępne na półkach sklepowych w USA już w czerwcu.
Richard Black, Globalny Dyrektor Integracji dla Gruppo Campari z działu rumu wyjaśnia: „Chcieliśmy, aby nowe opakowania uchwyciły kunszt i wyjątkową jakość naszej oferty. Podkreślamy nimi wyjątkowość Appleton Estate, w tym naszego dziedzictwa, naszego kraju, naszej osobowości i naszego procesu procesu produkcji.”
Joy Spence mistrz mieszania Appleton Estate dodaje: „Chociaż nazwy i opakowania naszych trzech podstawowych wariantów się zmieniły, to wielokrotnie nagradzany trunek w butelce pozostaje taki sam. Trendy opakowania trunków przychodzą i odchodzą, ale nie ma powodu do zmiany dobrze dobranej mieszanki rumu, która sięga 265 lat.”
Appleton Estate sprawia, że jedne z najlepszych na świecie rumów, są tak wyjątkowe dzięki unikalnemu tworzeniu, w którym każdy etap procesu wytwarzania rumu występuje w rodzimej posiadłości. Od wyrośnięcia, poprzez tłoczenie trzciny cukrowej, aż do destylacji i leżakowania, rum Appleton Estate Jamaican jest w 100 procentach jamajski, zgodnie z tamtejszym powiedzeniem „from cane to cup”.
Butelka: charakterystyczna butelka Appleton Estate, która była znakiem rozpoznawczym marki ponieważ została zachowana wersja z pierwszego uruchomienia, by zapewnić konsumentom znane opcje wizualne.
Zamknięcie: nowe zamknięcie obejmuje podpis mistrza mieszania Joy Spence, pierwszego mistrza kobiety w tej branży. „Estate Distilled” i „Jamaica Rum” posiadają emblematy u podstawy zamknięcia, które podkreślają jamajskie pochodzenie marki.
Kartusz: Nazwy wariantów zostały przeniesione z kartuszem na główną etykietę, wyeksponowano także bogate dziedzictwo Appleton Estate oraz tradycję produkcji rumu od 1749.
Etykieta: nowa etykieta posiada teraz bujny krajobraz Appleton Estate i Jamajki rodem ze słynnego Cockpit Country, w którym znajduje się nieruchomość. Medale historyczne przyznane Appleton Estate, które sięgają 1800 roku, można znaleźć na dole po lewej stronie etykiety, a ikona serca Appleton Estate pojawia się jako znak wodny w prawym dolnym rogu.
Logo: logo Appleton Estate zostało zaktualizowane z nową „ikoną serca”, a hasło „stworzony w sercu Jamajki” zostały objęte dodatkową opieką i pasją przez firmę, która dodała je także na górze każdej baryłki rumu. Logo dodawane na beczkach ma charakteryzować miłość i kunszt tworzenia trunku. Jak również zwraca uwagę na położenie geograficzne Appleton Estate, w samym sercu Jamajki.
Nazwy, opakowania i mieszanka w wersjach luksusowych: Appleton Estate 21 Year Old Jamaica Rum i Appleton Estate 50 Year Old Jamaica Rum, nie zostają zmienione.
Dzięki odświeżeniu opakowań, Appleton Estate aktualizuje również nazwy trzech podstawowych produktów, aby dać im więcej określonych, wyraźniejszych profili. Zmiany nazwy produktu są następujące:
Nowe opakowania:
Poprzednia nazwa Obecna nazwa
Appleton Estate V/X – Appleton Estate Signature Blend
Appleton Estate Reserve – Appleton Estate Reserve Blend
Appleton Estate Extra 12 Year Old – Appleton Estate Rare Blend 12 Year Old
W Salonie Eluxo można znaleźć wiele różnorodnych, ciekawych rumów. Warto sprawdzić produkty dostępne na stronie www.eluxo.pl.