Kiedy hotel The Ritz-Carlton został otwarty na górze Tokyo Midtown Tower w 2007 roku olśnił świat z wysokości spektakularnymi widokami i martini, które zachwyci samego Jamesa Bonda. W „Diamonds are Forever” martini znajduje się dekadencja w szklance – gładka mieszanka lodowej wódki Grey Goose z listkiem limonki, jest on następnie mieszany lub wstrząśnięty i przelany na diament umieszczony na dnie kieliszka. Dobra wiadomość jest taka, że diament można sobie zachować. Wystarczy spróbować koktajlu i nie połykać diamentu.
„Inspiracja drinku pochodzi od byłego kierownika hotelu, który próbował stworzyć koktajl „naj”, jako uzupełnienie swojej wizji hotelu – najwyższy budynek, najdroższe łazienki, największe pokoje. Sama nazwa drinku pochodzi od słynnego filmu z Jamesem Bondem”, mówi dyrektor public relations hotelu The Ritz-Carlton Tokio Linda Beltran.
Luksus w tym wypadku idzie z ceną: „Diamonds are Forever” martini sprzedaje się za oszałamiającą cenę 1.800.000 jenów (około US $ 18,000). Pomimo ceny, Beltran mówi, że hotel sprzedał dwa koktajle do tej pory. Jednak nie ma obecnie planów wprowadzenia inny tak drogich produktów.
Martini jest dostępne na 45. piętrze hotelu w salonie, w holu i barze, gdzie goście mogą pogrążyć się w relaksie w wyściełanym fotelu w pastelowym kolorze.
Salon Eluxo posiada wiele rodzajów wódki do wyboru. Jedną z nich jest stosowana w drinku Grey Goose dostępna na stronie: http://eluxo.pl/wodka/2203-grey-goose-vodka-07l-.html.