Marka Passport Blended Whisky, nawiązała współpracę z brytyjskim artystą Jimem Vision, aby utworzyć Urban Art Project. Passport zaproponował, by Jim Vision uchwycił beztroską i kolorową esencję marki za pomocą sztuki ulicy na jednym płótnie.

Wypowiadając się na temat nowości, Mark Thorne, globalny dyrektor marki Passport, powiedział: „W 2015 roku Passport Scotch zdobył swoją pozycję na rynku najszybciej rozwijających blended whisky, który sprzedaje ponad 200.000 butelek rocznie. Jest to potwierdzeniem wielkich sukcesów, które osiągnęliśmy w zachęcaniu naszych konsumentów, aby uwolnić ich ciekawość i odkrywać świat wokół siebie z naszym trunkiem. Urban Art jest integralną częścią w naszych miastach, więc widzimy go jako naturalne dopasowanie do Passport Scotch i jak to tak naprawdę pozwala nam przekraczać granice kreatywności w kategorii whisky”.
Dodaje także: „Po obejrzeniu prac Jima Vision, wiedzieliśmy, że chcemy go wprowadzić w nasz pierwszy w historii projekt Passport Scotch Urban Art i nie moglibyśmy być bardziej zadowoleni z wyników. Kreatywność Jima zdaje się nie mieć ograniczeń, co zaowocowało tym fantastycznym dziełem sztuki, które przynosi nasze wartości do życia i mamy nadzieję, że będzie nadal inspirować naszych klientów na rynkach wschodzących całego świata”.
Jim Vision Urban Art Project Passport blended whisky, będzie dostępna na wschodzących rynkach jeszcze w tym miesiącu.