Jedna z marek gruzińskiego wina, odpowiadając na potrzeby współczesnych konsumentów, wprowadziła muzykę do procesu produkcji.
W Gruzji wyrób wina głęboko wiąże się z tradycją i historią. Kraj ten jest najstarszym z regionów winiarskich na świecie, a naukowcy datują początki uprawy winorośli na tych terenach na osiem tysięcy lat wstecz. Firma GSW postanowiła dodać do wielowiekowych zwyczajów akcent nowoczesności.
Wino wzmocnione jest muzyką na każdym etapie jego produkcji, co zaowocowało linią win Vismimo pochodzących z 14 różnych odmian winorośli. W winnicy pracownicy włączają muzykę klasyczną takich twórców jak Bach, Mozart czy Debussy, która ma mieć pozytywny wpływ na dojrzewanie winogron. Vismino to także uczta dla oczu, dzięki niepowtarzalnemu designowi etykiet. Ta sama muzyka odtwarzana w winnicy, odwzorowywana jest na etykietach, poprzez twórczy i kreatywny proces zamiany dźwięków w kolory.
Vismino wchodzi w interakcje z konsumentem dołączając do swoich win płyty CD, aby miłośnicy muzycznych smaków mogli na własne uszy przekonać się, przy jakim instrumentalnym akompaniamencie powstało ich ulubione wino. Przyjemność dla podniebienia w połączeniu z uciechą dla uszu, z pewnością zaskoczy smakoszy poszukujących nowych doznań.