Wino lodowe to esencja słodyczy i wyjątkowego aromatu, gratka dla smakoszy słodkich win. Pierwszy taki trunek powstał w 1794 roku we Frankonii, historycznym regionie Niemiec. Żeby udało się go wyprodukować potrzeba odpowiednich warunków zarówno technicznych, jak i atmosferycznych. Grona muszą doczekać pierwszych przymrozków. Zbiera się je nad ranem albo w nocy, w temperaturze około -7 stopni Celsjusza i od razu tłoczy, aby winogrona się nie rozmroziły. Owoce muszą odpowiednio zamarznąć, a z uwagi na nieprzewidywalne warunki pogodowe nie zawsze istnieje możliwość produkcji w danym roku. Dodatkowo, proces fermentacji takiego wina przebiega wolniej, niż w przypadku innych. To czyni je ekskluzywnym i trudno dostępnym.
Persevais to marka wina lodowego, która łączy współpracę dwóch państw: Chin i Kanady. Ich celem jest wprowadzenie marki na rynek chiński, aby dostarczyć miłośnikom słodkich win tego oryginalnego trunku. W tym celu projektant Thomas Kiourtsis stworzył unikalny i stylowy projekt butelki.
Biały kolor nawiązuje do zimy i warunków w jakich produkowane jest wino lodowe. Minimalistyczny i subtelny design przekazuje konsumentom prostotę, ale również wysoką jakość i niepowtarzalność.
Logotyp marki, stylizowany na odręczne pismo, kieruje wzrok ku dołowi butelki, gdzie mała kropka odkrywa, co znajduje się w środku i ujawnia prawdziwy kolor wina. Nie można zapomnieć także o specyficznym smaku, w którym wyczuwamy nuty cytrusów, porzeczek, orzechów, miodu i kwiatów. Słodycz przełamywana jest egzotyczną kwasowością – nie da się porównać wina lodowego z żadnym innym winem.