Marka wódki Stoli wprowadziła kampanię „Drink What You Want”, która ma walczyć ze stereotypem „męskich” alkoholi. Stoli przeprowadziła własny sondaż według którego 74% ankietowanych mężczyzn przyznało, że smakują im kolorowe drinki. Jednak 63% badanych obawia się zamawiania takich trunków w towarzystwie, z uwagi na szyderstwa ze strony kolegów.
Motywem przewodnim kampanii „Drink What You Want” jest seria filmików „Extreme Cocktailling”, które możemy obejrzeć na YouTube.
Marka zaangażowała do współpracy przy ich tworzeniu gwiazdy sportów ekstremalnych. W czterech odcinkach zobaczymy czwórkę światowej sławy sportowców, którzy mieszają drinki na różne sposoby. Zach Miles, mistrz rodeo, siedząc na grzbiecie byka miksuje Blueberi Bucking Bull,
a Spencer Seabroooke balansuje na linie z drinkiem Highline Razberi Lemonade.
W kolejnych odcinkach występuje kolarz górski Kyle Norbraten, wykonujący backflip na rowerze trzymając Deep Woods Ohranj Crush,
a także kajakarz Benny Marr mieszający Whitewater Blueberi Lemon Drop.
Reżyserami filmików są snowboardziści Lukas i Jasse Huffman.
Marka Soli swoją kampanią chce pokazać, że aromatyzowane napoje alkoholowe, drinki i koktajle są również dla mężczyzn. Warto pozbyć się stereotypów i nie przejmować się tym, co myślą inni ludzie. Co więcej, na stronie internetowej „Drink What You Want” marka prezentuje kilka przepisów na letnie drinki, a w filmikach z przepisami gościnnie wystąpił znany barman Jeffrey Morgenthaler.