Francuska marka Grey Goose zaskoczyła swoich miłośników zza Oceanu. W Nowym Jorku pojawił się pop-up bar serwujący drinki, który jest jednocześnie także kawiarnią i piekarnią.
Nosi nazwę Boulangerie Bleue i wyróżnia się stylowym, granatowym kolorem. Inspirowany jest Riwierą Francuską, ma przenosić tam swoich gości niepowtarzalnym klimatem i bogatą ofertą. Boulangerie Bleue przypomina wyglądem typową francuską piekarnię, z muzyką i kreatywnymi występami. Oprócz pieczywa i innych wypieków, można tu zamówić wyjątkowe i aromatyczne drinki.
Grey Goose to znana marka produkująca pszeniczną wódkę we Francji, w regionie Cognac. Charakterystyczna butelka przedstawia ręcznie namalowaną gęś przelatującą tuż nad francuskimi Alpami. Butelka jest korkowana, a nie zakręcana, co wyróżnia ją wśród innych.
Grey Goose obecna jest na rynku od 1997 roku i od tej pory zdobyła grono smakoszy. Umocniła swoją pozycję, stając się jedną z najlepiej sprzedających się wódek w USA. Prezentuje wysokiej jakości ofertę i odpowiada na potrzeby najbardziej wymagających konsumentów. Ta luksusowa marka produkuje wódkę w 100% z francuskich składników co dodaje jej dodatkowego, unikalnego smaku. Grey Goose promuje również wersje smakowe swojego trunku w aromatycznych połączeniach, których można skosztować odwiedzając Boulangerie Bleue. Letnia atrakcja ma przemieszczać się po Stanach Zjednoczonych, pojawiając się w większych miastach i oferując rozrywkę na najwyższym poziomie.