Johnnie Walker jest marką rozpoznawalną na całym świecie i cieszącą się popularnością wśród miłośników whisky. Zachwyca bogatym smakiem i aromatem, a swoją historią sięga XIX-wieku. Marka wypuściła najnowszą odsłonę ekskluzywnej kolekcji The Exclusive Collection Global Edition, która urzeka swoją subtelnością i wymownością.
Etykieta butelki została zaprojektowana przy współpracy z londyńskimi ilustratorami Good Wives and Warriors. Na etykietach kolekcji znajdziemy najbardziej znane miejsca z siedmiu kontynentów świata, między innymi Wielki Mur w Chinach, Wodospady Wiktorii czy piramidy w Gizie. Finezyjne ilustracje zostały wykonane w kolorze niebieskim, kontrastując z mleczną barwą porcelany. Projekt butelki odwołuje się do tradycji, podróży i smaku przygody. Na ilustracjach widoczny jest także stary żaglowiec. Ma on przywodzić na myśl długie podróże morskie, które odbył Johnnie Walker.
Nowa edycja podkreśla początki marki i jej ścisły związek z podróżami, odkrywaniem nowych miejsc i smaków. To upamiętnienie dziedzictwa i korzeni Johnnie Walkera. Limitowana kolekcja ma trafić do wszystkich miłośników nie tylko najlepszej jakości trunków, ale także podróżników i globtroterów. The Exclusive Collection Global Edition będzie dostępna we wszystkich Domach Whisky Johnnie Walker na całym świecie.