Właściciele marek alkoholu powoli przyzwyczajają konsumentów do barów pop-up gdzie oprócz wysokiej jakości trunków można skosztować także przekąsek. Do tej pory mieliśmy do czynienia z miejscami, gdzie do alkoholu można było zamówić pizzę, hamburgery czy też słodycze. Niektóre lokale, jako hors d’oeuvre, do trunku oferują także pełne wartościowego białka suszone owady.
Z okazji tegorocznego London Cocktail Week francuska marka wódki Sauvelle postanowiła przełamać rutynę, zestawiając swoje alkohole nie z artykułami spożywczymi, lecz z… obuwiem. W otwartym pod szyldem „Classics & Classics” alkoholowym pop-upie spotkać można było nie tylko ekspertów marki Sauvelle, ale także specjalistów obuwia sportowego. Współpraca, w ramach wystawionego przez producenta luksusowej wódki butiku, owocowała wspólnym dopasowywaniem zarówno drinków, jak i butów do osób odwiedzających stoisko.
Szczególną uwagę odwiedzających przykuł drink o nazwie ‘Shady and Rainy’, otwarcie nawiązujący do legendarnego ‘Dark and Stormy’. Trunek w nowej odsłonie ma nadać świeżą jakość znanemu i lubianemu koktajlowi.