Luksusowa marka polskiej wódki Belvedere ogłosiła nową, limitowaną edycję Red. Jest to wkład w ogólnoświatową walkę z AIDS z okazji Światowego Dnia Walki z AIDS, który to ustanowiony został na 1 grudnia. Zaangażowaniu Belvedere w walkę z tą nieuleczalną chorobą towarzyszy także nowa kampania marketingowa o nazwie #makethedifference. Połowę dochodów z kampanii marka przeznaczy na walkę z HIV i AIDS.
Butelka nowej edycji Red została zaprojektowana przez artystkę Esther Mahlangu pochodzącą z RPA. Inspirowana jest kolorystyką i geometryczną symboliką ludu Ndebele. Wzory przedstawione na butelce są tradycyjnie wykorzystywane do ozdabiania domów na zewnątrz przez te południowoafrykańskie plemię. Każdy z symboli ma swoje znaczenie – bezpieczeństwo, wsparcie, zmiana i jedność. Mają one podkreślać zaangażowanie Belvedere w ideę wspierania walki z HIV i AIDS.
Belvedere współpracuje również z amerykańskim piosenkarzem, kompozytorem i muzykiem – John Legend. Zadedykował on swój nowy singiel właśnie tej kampanii. Marka zaangażowana jest w walkę z HIV i AIDS w Afryce już od 2010 roku, traktując swoje działania jako społeczną odpowiedzialność i misję. Ta edycja dostępna jest na ELUXO , możecie ją łatwo zamówić klikając TUTAJ lub odwiedzając nasz sklep w Zielonej Górze na ul. Mickiewicza 12.