Marka Ballantine’s wraz z internetową platformą muzyczną Boiler Room ogłosili wprowadzenie nowej, globalnej inicjatywy muzycznej. Projekt nosi nazwę True Music i jest częścią filozofii Stay True poprzez którą marka angażuje się na rzecz prawdziwej i bezkompromisowej muzyki, rodzącej się z pasji. Ballantine’s chce wspierać zdolnych artystów w rozwoju ich kreatywności i talentu. Zachęca do przekraczania własnych granic i wierności swojej pasji, a także do tworzenia muzyki w którą twórcy naprawdę wierzą.
Główną artystką i twarzą projektu True Music jest utalentowana DJ Maya Jane Coles. Ballantine’s i Boiler Romm wraz ze swoim wydarzeniem zawitają między innymi do Polski, Niemiec, Południowej Afryki, Rosji i Hiszpanii w ciągu najbliższych pięciu miesięcy. Hiszpania będzie też gospodarzem pierwszego Ballantine’s Music Forum – dwudniowego wydarzenia, które zgromadzi ekspertów ze świata muzyki elektronicznej. Poprowadzą oni specjalne warsztaty i podzielą się poradami z branży muzycznej. Eksperci będą omawiać między innymi specyfikę rynku muzycznego czy możliwości założenia niezależnej wytwórni płytowej. W projekcie wezmą także udział artyści z różnych krajów, wpasowujący się w ideę True Music. Zwieńczeniem inicjatywy ma być cyfrowe i winylowe wydanie utworów.