Kolekcjonerów i smakoszy win z pewnością ucieszy wiadomość o edycji limitowanej Good Ordinary Claret. Producent marki, Berry Bros & Rudd, ogłosił edycję wyjątkowego wina w etykietach zaprojektowanych przez Luke’a Edwarda Hall’a.
Dyrektor kreatywny Berry Bros & Rudd, Geordie Willis, wyjaśnia, że Hall jest jednym z najbardziej inspirujących, młodych talentów w świecie designu, a jego praca wnosi świeżość i nowoczesność w markę Good Ordinary Claret. Londyński artysta zaprojektował etykietę przedstawiającą mitycznego boga wina – Bachusa. To kolejna limitowana edycja etykiet, poprzednia zaprojektowana została w minimalistycznym stylu przez Sir Paula Smith’a.
Etykiety tworzone dla Good Ordinary Clare to wyraz twórczej ekspresji artystów, którzy mają wolną rękę przy ich projektowaniu. Sam Hall przyjął propozycję z wielkim entuzjazmem i zaangażował się w projekt. Wykonał portret inspirowany mitologią rzymską, w kolorowej i przyciągającej wzrok formie. Do sprzedaży trafi zaledwie 4000 butelek z tą wyjątkową etykietą.
W Salonie Alkoholi ELUXO również znajdą Państwa limitowane wina z najlepszych winnic. Zapraszamy na stronę www.eluxo.pl oraz do Salonu w Zielonej Górze przy ul. Mickiewicza 12.