Marki najlepszych alkoholi znane są z ekstrawaganckich i błyskotliwych reklam, ale nowa kampania marketingowa wódki Smirnoff ze znaną modelką i żoną muzyka Johna Legend – Chrissy Teigen trafia w sedno. Zamiast filmowania niezapomnianych momentów w tropikalnych miejscach lub podczas imprez w klubie, reklama skupia się na bardziej realnych i naturalnych momentach w życiu, kiedy sięgamy po drinki. Momentach, w których chcemy się zrelaksować i wygospodarować chwilę dla siebie.
W 30-sekundowym spocie reklamowym, Chrissy Teigen wraca do domu z tajemniczą szarą torbą, w której znajduje się gigantyczne burrito. Do szklanki z lodem nalewa wódki Smirnoff i cieszy się tą prostą chwilą odpoczynku, z ulubionym daniem i drinkiem.
Spot ten ma ukazywać, że Smirnoff jest dla wszystkich. Każdy może spędzać wolny czas na swój sposób, ze swoimi ulubionymi drinkami. Reklama zachęca do tego, by nie udawać kogoś kim nie jesteśmy i pozwolić sobie na bycie sobą. Warto czerpać radość z prostych chwil, które przecież dostarczają dużo przyjemności. Marka Smirnoff z pewnością swoim przekazem trafi do szerszej grupy odbiorców i przekona ich tym prostym, ale dosadnym przekazem.