Serial „Gra o tron” na podstawie cyklu powieści fantasy „Pieśń Lodu i Ognia”, autorstwa George’a R.R. Martina, podbił serca widzów na całym świecie. Przed nami siódmy sezon produkcji, a w oczekiwaniu na emisję mieszkańcy Waszyngtonu mają okazję znaleźć się w samym środku opowieści. Wszystko za sprawą baru PUB (Pop-Up Bar) inspirowanego „Grą o tron”. To kompleksowy projekt, który zachwyca klimatem i unikalną ofertą trunków.
Pop-up powstał z inicjatywy marki Drink Company oraz Ommegang Brewery. PUB będzie otwarty dla gości już od 21 czerwca we wnętrzach Mockingbird Hill, Southern Efficiency oraz Eat the Rich w Waszyngtonie (USA). Bar inspirowany serialem „Gra o tron” to wyraz pasji i zafascynowania organizatorów historią Siedmiu Królestw. W PUB-ie odwiedzający doświadczą klimatu Północy, Czerwonej Twierdzy, Mereen czy sali tronowej.
W menu przygotowane są specjalne koktajle o nazwach kojarzonych z serialu, takie jak „What is Dead May Never Die” czy „The Lannisters Send their Regards”, także „Dothraquiri” – odmiana daiquiri nazwana od Dothraków, która zawiera lokalny rum Cotton & Reed, kremowe kakao i likier bananowy. Drinki na bazie szkockiej whisky będą serwowane w kuflu w kształcie rogu. A wszystko to wśród dźwięków serialowego soundtracku. Wystrój nawiązywać będzie bezpośrednio do tematyki „Gry o tron”– pojawią się m.in. miecze, smoki, zbroje, rogi i Żelazny Tron. W czasie emisji siódmego sezonu serialu lokal będzie zamknięty.