Renomowany wytwórca szlachetnych trunków, marka Rémy Martin zaprezentowała najnowszą edycję koniaku w butelce stylizowanej na epokę Ludwika XIII we Francji. Mający swoją premierę w Hongkongu trunek otrzymał nazwę The Origin – 1874 oraz osiągnął oszałamiającą cenę ponad 8 tysięcy dolarów.
Koniak zaprezentowano w stylowym dekanterze o klasycznym wzornictwie. Projekt ma stanowić hołd ku oryginalnej karafce z 1874 roku – jednego z pierwszych dekanterów używanych przed ponad 140 laty. Każda edycja trunku opatrzona jest fragmentem historii marki, a kolejne części będą ukazywać się co dwa lata. Karafka nawiązuje do tradycji także w detalach. Zdobiona trzynastoma kolcami niczym za czasów Ludwika XIII, nie zaś dziesięcioma, jak robi się to dziś. Dodatkowym elementem godnym uwagi jest kołnierz w kolorze szampańskiego złota.
Ludovic du Plessis, dyrektor wykonawczy projektu podkreśla: „Największe historie mają często skromne początki, tak jak w przypadku tego starego gatunku koniaku. W 1874 roku narodził się nowy, a zarazem bardzo stary trunek – prawdziwy akt geniuszu przechowywany w tak niezwykłej karafce, że zdołał on przetrwać pięć epok i istnieje aż do dzisiaj.”
Edycja limitowana The Origin 1874 dostępna będzie w salonie Remix Wines & Spirits Flagship Store w Wanchai.
Po kolekcję koniaków Remy Martin zapraszamy do Salonu ELUXO –> KLIKNIJ