Angielska marka Fortnum & Mason od 300 lat dostarcza luksusowej herbaty z najwyższej jakości liści. Ich nowa kolekcja mieszanek o fantazyjnych smakach i nowoczesnych opakowaniach podbiła serca miłośników popołudniowej przerwy na herbatę. Ale nie tylko, bo coś dla siebie znajdą tu również miłośnicy wyrazistych smaków trunków wysokoprocentowych.
Nowa kolekcja herbat jest bogata nie tylko w kolory, alei aromaty. Jednym z nietypowych smaków jest Gin & Tonic Oddi-Tea. Herbata o smaku ginu z tonikiem okazała się strzałem w dziesiątkę. W jej składzie znajdziemy liście zielonej herbaty, owoce jałowca i starannie dobrane zioła takie jak kolendra, koper włoski czy melisa. Innym smakiem, z którego ucieszą się miłośnicy drinków, jest Bloody Mary, wzbogacona smakami świeżych pomidorów, czarnego pieprzu, płatków chili i skórki z cytryny.
Estetyczne oraz minimalistyczne opakowania dla nowej gamy produktów Fortnum & Mason zaprojektowała agencja Otherway London. Kolorowe wzory i charakterystyczne barwy ułatwiają odnalezienie właściwego smaku, jednocześnie podkreślając wysokiej klasy charakter marki. Fortnum & Mason nie odchodzi od tradycji, ale wprowadza nowoczesny akcent w postaci opakowań i nietypowych kombinacji smakowych.