Cîroc, należąca do Diageo, marka wódek, we współpracy z włoskim domem mody Moschino, stworzyła limitowaną wersję butelki oraz nową kreatywną kampanię. Wprowadzając odważne, nowe spojrzenie na znaczenie nowoczesnego luksusu, partnerstwo łączy dwie marki, które się jednoczą, dzięki swojemu charakterystycznemu, zabawnemu podejściu do mody.
Współpraca, która rozpoczęła się podczas Milan Fashion Week, obejmuje limitowaną edycję butelek, a także menu koktajlowe.
Dyrektor kreatywny Moschino, Jeremy Scott, poprowadzi cykl globalnych wydarzeń, w których w trakcie całej kampanii dołączą do niego influencerzy ze świata mody: Jasmine Sanders (znana też jako Golden Barbie, modelka), River Viiperi (model) oraz WizKid (artysta). Podobnie jak CÎROC i Moschino, mają oni wyjątkowy i odważny styl.
Natalie Wills, szefowa wódki Cîroc, powiedziała: “Chciałam pracować z Jeremy’m Scottem już od dłuższego czasu. Jest królem zmieniania kultury niskiej w kulturę wysoką. Poprzez swoje projekty dla Moschino tworzy zabawną, luksusową modę, która sprawia, że ludzie się uśmiechają.”
Limitowana edycja butelki Cîroc x Moschino, która zostanie wypuszczona w listopadzie, ma na celu nadanie nowego kształtu idei indywidualnego stylu. Konstrukcja zawiera klasyczne łańcuchy Moschino i zwisające złote litery z charakterystycznym niebieskim znakiem Cîroc.
Konsumenci będą mogli personalizować własną butelkę za pomocą graficznych naklejek i plakietek dostępnych w trakcie specjalnych wydarzeń mających miejsce w czasie kampanii.