

Johnnie Walker otworzył swój pierwszy flagowy sklep w Madrycie, który zapowiada się jako szczególne miejsce zarówno dla koneserów whisky jak i nowicjuszy. Oferując lekcje tworzenia koktajli, degustacje whisky, spersonalizowane grawerunki i mieszanki na zamówienie, to pierwszy tego rodzaju eksperymentalny sklep.
Sklep, położony na Calle Serrano, w modnej hiszpańskiej dzielnicy Madrytu – Salamanca, zostanie wykorzystany jako “laboratorium” do eksperymentalnych doświadczeń z whisky, które można wprowadzić do przyszłych sklepów Johnnie Walker na całym świecie.
Sklep oferuje “specjalną kolekcję” whisky Johnnie Walker, a także kilka najrzadszych single maltów używanych do tworzenia mieszanek, ponadto ekskluzywne butelki dostępne na wyłączność w lokalu.
Odwiedzający mogą zarezerwować jeden z kilku kursów mistrzowskich, w tym klasyczne wytwarzanie koktajli, oraz dekonstrukcję Johnnie Walker Black Label poprzez degustację jej głównych składników.
Pierwsza na świecie stacja My Edition umożliwia odwiedzającym na wybranie jednej z sześciu różnych mieszanek przed personalizacją butelki za pomocą etykiety i grawerunku. Ponadto wykorzystanie wirtualnej rzeczywistości, pozwoli przybliżyć dziedzictwo marki, zabierając ich na wycieczkę po Highlands, Lowlands, Islands i Speyside.
“Zawsze szukamy nowych sposobów zaskakiwania i angażowania naszych klientów, a tego rodzaju eksperymentalny sklep firmowy Johnnie Walker właśnie to robi” – powiedział John Williams, globalny dyrektor marki Johnnie Walker.