LVMH Moët Hennessy jest niewątpliwym synonimem luksusu. Oprócz posiadania pod swoim parasolem silnych marek, takich jak Louis Vuitton, Christian Dior, Moët & Chandon, Dom Pérignon, Hennessy i Marc Jacobs, koncern w grudniu 2018 roku zakupił Belmond Group (londyńska marka hotelowa), a także wraz z marką Opening Ceremony wydał torby zaprojektowany specjalnie dla butelek Hennessy XO. Najnowsze dzieło LVMH ma również być przeznaczone do przechowywania koniaku Hennessy; jednak zamiast torby za 350 dolarów mówimy o kwocie 273 000 dolarów za kufer Louis Vuitton.
Hennessy Paradis Impérial jest jedną z najrzadszych mieszanek popularnej marki koniaku. Według Hennessy: „Z każdego zbioru średnia liczba eaux-de-vie z potencjałem do dołączenia do tej mieszanki jest bardzo rzadka: tylko 10 na 10 000”. Standardowa butelka o pojemności 700 ml kosztuje około 3900 dolarów. Nie jest zatem niczym dziwnym, aby tak kosztowny trunek był wyposażony w luksusowe akcesoria.
Pokryty charakterystycznym monogramem Louisa Vuittona, kufer mieści do czterech magnum Paradis Impérial. Dodatkowo wyposażony został w szereg narzędzi do serwowania oraz osobną obudowę Nomad, którą także można zakupić za dodatkowe 84 000 USD. Kufer otwiera się odsłaniając prowizoryczny bar z kryształowymi kieliszkami i akcesoriami dopasowanymi do organizowania przyjęcia w salonie. Jeśli weźmie się pod uwagę, że kufer jest wykonany z najwyższej jakości dostępnej skóry i jest produkowany na specjalne zamówienie we Francji, dla niektórych cena 273 000 USD może być uzasadniona. Cały zestaw może obsłużyć przyjęcie dla 18 osób i jest idealny na przyjęcia koktajlowe lub imprezy biznesowe, w czasie których należy zrobić dobre wrażenie.
Oprócz samego kufra od Louis Vuitton, Hennessy zlecił artyście Arikowi Levy’emu stworzenie dekadenckiej kryształowej karafki o eleganckim fasetowanym wzornictwie, idealnym do prezentowania rzadkiego złotego odcienia koniaku. Karafka o pojemności 750 ml to koszt 3000 USD.
“Louis Vuitton Paradis Impérial Trunk” będzie dostępny od tego miesiąca na specjalne zamówienie, karafka natomiast będzie dostępna w sprzedaży u luksusowych detalistów od maja.