Firma Bacardi dodała nowy gin o smaku jagodowym do swojej linii Bombay Sapphire, uznawany za “transformacyjny dla kategorii ginów kolorowych”.
Nowy gin Bombay Bramble opisywany jest jako “pełen naturalnego aromatu jagodowego”. Mówi się o nim, że “uchwyci esencję świeżych jeżyn i malin zebranych w najbardziej dojrzałym momencie”.
Ivano Tonutti, mistrz botaniki Bombay Sapphire, powiedział: “Wprowadzenie ekspresji smakowej zawsze wymagało czasu, ponieważ ważne jest, aby doznania smakowe pochodziły wyłącznie z naturalnych roślin i składników”.
“W ten sposób możemy zaoferować nawet najbardziej wymagającym miłośnikom ginu odpowiednią równowagę smaku owoców, bez uszczerbku dla jakości naszego podstawowego produktu. Mistrz destylarni dr Anne Brock i ja pracowaliśmy ściśle i starannie, aby połączyć nasz gin z ekskluzywną maceracją jagód, które zostały zebrane w najbardziej dojrzałym momencie”.
Nowe wyrażenie “przesuwa granice smaku i koloru” poprzez połączenie markowego ginu z “prawdziwym” naparem owocowym w celu zapewnienia “wyraźnego koloru purpurowego i naturalnego smaku”.
Wprowadzono go w odpowiedzi na zapotrzebowanie konsumentów na “produkt premium stworzony z prawdziwych składników, naturalnych aromatów i kolorów”. Mówi się, że nowy gin podważa “powszechną praktykę innych aromatyzowanych dżinów na rynku, które często wykorzystują koncentraty, dodatkowe cukry i dodatki do aromatyzowania płynu”. Jest produkowany bez dodatku cukru, aby umożliwić konsumentowi kontrolę nad słodyczą każdego napoju. Bombay Bramble zaleca się podawać z tonikiem i sokiem z cytryny lub w koktajlu Clover Club. Można go również połączyć z równymi częściami toniku i wody sodowej, aby zaspokoić zapotrzebowanie na “ostrożne opcje”.
Victoria Morris, globalny wiceprezes Bombay Sapphire, powiedziała: “Bombay Bramble podkreśla nasze unikalne podejście do kategorii ginu.” “Skupiliśmy się na stworzeniu ginu, który stanowi wyzwanie dla tego, co jest możliwe do uzyskania w zakresie ekspresji smakowej i kolorystycznej.” Rezultatem jest wyrafinowany, naturalnie aromatyzowany gin, który odpowiada na zapotrzebowanie konsumentów, a jednocześnie pozostaje wierny głównym założeniom globalnej misji naszej marki “Stir Creativity” – z wyważonym ginem, który inspiruje do eksperymentowania z koktajlami”.
Rozlew 37,5% ABV inspirowany jest koktajlem na bazie ginu – Bramble, który powstał w 1984 roku. Mówi się, że nowy gin oferuje innowacyjny sposób na łatwe rozwinięcie klasycznej propozycji.