

Kylie Minogue jest najnowszą gwiazdą, która wprowadziła na rynek swoje własne wino Rosé – Kylie Minogue Rosé Vin de France. Debiut zbiegł się w czasie z jej 52 urodzinami.
Wykonane na zamówienie z mieszanki 80% Carignan i 20% Cabernet Sauvignon z południowego wybrzeża Francji, łososioworóżowy Rosé Vin de France był trzymany na osadach przez trzy miesiące dla większej złożoności. Mówiąc o premierze, Minogue powiedziała: “Mam wielką pasję do Rosé i od dwóch lat kocham pracę nad rozwojem win Kylie Minogue.”
Piosenkarka ujawniła, że picie prowansalskiego Rosé podczas upalnych nocy w Nashville podczas nagrywania jej 14 albumu “Golden”, zainspirowało ją do stworzenia własnego. “Pewnej nocy, kiedy jadłam kolację na świeżym powietrzu, moja menedżerka Polly i ja piłyśmy Whispering Angel, aby ochłodzić się z upału, co skłoniło mnie do rozważenia, jak wspaniale byłoby mieć własne Rosé. Uwielbiam bladoróżowe wino różowe i wszystkie związane z nimi śródziemnomorskie skojarzenia”. “Pracując z genialnym zespołem Benchmark Drinks, stworzyliśmy Rosé, którym jestem naprawdę zachwycona, jest świeże, lekkie i idealne różowe”. Rosé powstało we współpracy z Paulem Schaafsma, człowiekiem stojącym za marką win Sir Iana Bothama.
Wystarczy łyk orzeźwiającego, jasnoróżowego napoju, a skosztujesz letnich jagód w połączeniu z białymi kwiatami, aby uzyskać owocowy, a jednocześnie świeży smak idealny na letnie wieczory. Podczas sesji degustacyjnej w londyńskim biurze Minogue, która miała na celu podjęcie decyzji o wyborze mieszanki, Schaafsma od razu zachwycił się zdolnościami smakowymi piosenkarki. “Minogue ma fantastyczne podniebienie. Dokładnie wiedziała, co lubi, kiedy przechodziliśmy przez wina i wybieraliśmy naprawdę dobre róże”, powiedział. Kylie ujawniła, że nie jest fanką słodkich win. “Nie lubię cukru w winach. Lubię złożoność w winie, ale nie lubię win, które są zbyt ciężkie.” Minogue jednocześnie podkreśliła, “Nie chcesz też, żeby były zbyt lekkie – muszą mieć trochę ciała, a nieoczekiwana nuta w winie jest często pociągająca.”
Chcąc zaangażować się we wszystkie etapy procesu produkcji, Kylie wybrała butelkę wina o długiej szyjce w kształcie dzwonu, wykończoną perłowym kapslem. Zaprojektowała również etykietę z jej imieniem powtórzonym w wypukłości i swoim podpisem w kolorze czarnym w środku.
Wino Minogue’a jest dostępne wyłącznie w ponad 450 sklepach Tesco na terenie Wielkiej Brytanii, a butelka 75cl jest dostępna w sprzedaży detalicznej za jedyne 9£.
Minogue’s jest jedną z wielu gwiazd, które zwróciły się w stronę branży spożywczej. Swoje własne trunki wydali również David Beckham, Matthew McConaughey, George Clooney i Channing Tatum.