

Po raz pierwszy w historii marki, Jägermeister zmienił etykietę frontową kultowego likieru na #SAVETHENIGHT Jägermeister Limited Edition Bottle. Butelka wchodzi na rynek w ramach inicjatywy wspierającej społeczności życia nocnego w czasie kryzysu związanego z COVID-19.
Inicjatywa #SAVETHENIGHT jest wspierana przez Mast-Jägermeister SE, która zobowiązała się do zgromadzenia 1 miliona euro dla światowej społeczności nocnej, w tym dla artystów, twórców, barmanów i właścicieli klubów, którzy stoją w obliczu bezprecedensowo trudnych czasów i walczą o utrzymanie.
Podczas tworzenia nowej butelki Jägermeister okazał swoje wsparcie dla branży, która przez lata go nosiła i zachęcił inne marki napojów do pójścia w swoje ślady, aby uratować przemysł nocny. Jägermeister w celu stworzenia butelki z limitowanej edycji znanego na całym świecie produktu podjął współpracę z Here Design. Dzięki ponownej interpretacji etykiety Jägermeister, Here Design mógł ukształtować ideę “ocalenia nocy” poprzez skupienie się i uczczenie pozytywnych aspektów nocy – wysokiej energii, żywiołowości, pokusy, zabawy. Here Design wykorzystał to kreatywne spojrzenie i nawiązał współpracę z ilustratorem Maxem Löfflerem, niemieckim artystą znanym z powiązań z muzyką i kulturą undergroundową, aby współpracować przy projektowaniu butelek.
Nowa ilustracja na etykiecie frontowej przedstawia portal ewakuacyjny oraz tunel, z lśniącą wiązką światła, która w mrocznych czasach jest znakiem nadziei i pozytywności. Promień światła ukazuje natomiast charakterystycznego dla Jägermeistera jelenia jako symbol optymizmu i pewności siebie. Etykieta odwraca klasyczne zielenie i pomarańcze Jägermeistera, wzmacniając nocny nastrój i jednocześnie podkreślając oryginalny, kultowy projekt etykiety. Te trzy części mają symbolizować obecną sytuację, drogę ku lepszym dniom i nadziei. Na odwrocie, na etykiecie widnieje napis: “The good times will come again. Until they do, this bottle is for those who make the night. Together, we support them. Together, we will #savethenight.” (“Dobre czasy powrócą”. Dopóki tego nie zrobią, ta butelka jest dla tych, którzy tworzą noc. Razem ich wspierajmy. Razem #savethenight.”).
Najlepsze noce są jeszcze przed nami
“Jägermeister przyszedł do nas ze swoim pomysłem “uratowania nocy”; to fantastyczna inicjatywa, która pomaga tej samej społeczności, która pomagała im przez lata”, mówi Billy Bridgeworth, dyrektor kreatywny Here Design. Zaufanie jakim marka nas obdarzyła to wielki zaszczyt, ale co ważniejsze, inicjatywa ta pokazuje, jak poważnie Jägermeister podchodzi do pokazywania innym markom, aby zrobić to samo”. To specjalny likier na szczególny czas i cieszymy się, że możemy tak szybko wprowadzić tę butelkę w życie”.
Gunar Splanemann, dyrektor ds. globalnej innowacji i wzornictwa w Jägermeister, wyjaśnia: “Dzięki tej wyjątkowej inicjatywie chcemy podkreślić, jak ważne jest zaangażowanie i pomoc. Globalne życie nocne jest naprawdę poważnie zagrożone. Oferujemy naszym fanom butelkę, którą, mam nadzieję, pokochają, z naszym podejściem do solidarności, które z pewnością podzielają. Projekt Here Design pomógł nam ożywić ten wyjątkowy projekt dzięki nowej butelce symbolizującej ducha, spójność i duże oddanie, które reprezentuje globalna społeczność nocna, a którego Jägermeister jest integralną częścią od dziesięcioleci”.
Marka współpracowała również z koreańskim artystą i DJ-em Peggy Gou, który przyjął rolę ambasadora tego projektu.
Butelka #SAVETHENIGHT Limited Edition jest dostępna od 10 czerwca w wybranych sklepach i e-sklepach w następujących krajach: Niemczech, Szwajcarii, Belgii, Wielkiej Brytanii, Czechach, Słowacji i Argentynie.