

Macallan nawiązał współpracę z liderem e-commerce, Thirstie Inc. w celu wprowadzenia na rynek pierwszego E-Boutique z whisky. Konsumenci w całych Stanach Zjednoczonych mają możliwość zakupu najbardziej cenionych i nagradzanych na świecie szkockich whisky typu single malt bezpośrednio ze strony internetowej marki.
Strona internetowa Macallan będzie teraz służyć jako wirtualne miejsce spotkań dla miłośników whisky i fanów marki, którzy będą mogli odkryć i zakupić szeroką gamę najwyższej jakości szkockich whisky typu single malt bez opuszczania strony internetowej. Na stronie marka zamieściła również przewodnik Macallan Gift Guide, w którym można wybrać idealny prezent. W ten sposób nawet laicy, bez problemu będą mogli dobrać trunek dla swoich bliskich.
Dzięki współpracy z Thirstie, Macallan jest uważany za pierwszą markę whisky, która połączy kupujących z setkami lokalnych sprzedawców detalicznych, co da konsumentom możliwość otrzymania dostawy tego samego dnia w ich okolicy.
Do lipca konsumenci otrzymają bezpłatną wysyłkę na wszystkie zamówienia, a Macallan przekaże 30% wpływów z zakupów dokonanych za pośrednictwem swojej strony internetowej na fundację Jamesa Bearda. Kampania fundacji Open for Good ma na celu wsparcie i odbudowę branży hotelarskiej. Marka kontynuuje również przekazywanie darowizn na USBG Bartender Emergency Assistance Fund.
“Wraz z premierą The Macallan E-Boutique stworzyliśmy internetowe miejsce spotkań dla konsumentów, aby mogli oni jak nigdy dotąd odkrywać świat The Macallan. Innowacyjna technologia Thirstie Inc. pozwala E-Boutique zapewnić edukację, technologię oraz dostęp do zakupów w jednym miejscu”, powiedziała Samantha Leotta, dyrektor marki The Macallan Americas. “Nie możemy się doczekać uruchomienia tej nowej platformy, jednocześnie okazując wdzięczność i wsparcie dla naszych przyjaciół z branży hotelarsko-gastronomicznej poprzez nasze partnerstwo z Fundacją Jamesa Broda”.
“Thirstie jest podekscytowany współpracą z tak niezwykłą marką jak The Macallan, a także niesamowitą bazą klientów, która jest z nimi związana”, powiedział prezes Thirstie, Devaraj Southworth. “Poprzez udostępnienie produktów The Macallan do zakupu za pośrednictwem własnej strony internetowej, Thirstie zapewnia marce jeszcze lepsze zrozumienie pasji konsumentów”.
The Macallan E-Boutique jest dostępny dla konsumentów od 15 czerwca 2020 r.