

W dzisiejszym wpisie nie zabraknie słodkości. Na początek Johnnie Walker. Popularny Jaś Wędrowniczek będzie teraz Jasiem Blondynem. Smirnoff stworzył własne puzzle na ten zimowy okres. Natomiast Moet Hennessy wykupił amerykańską firmę produkującą żytnią whiskey, a w przyszłym roku po raz pierwszy odbędzie się dzień wermutu.
Poprzednią porcję newsów zaczęliśmy od irlandzkiej whiskey, a dziś zaczynamy informacje od sąsiedniej Szkocji.
Johnnie Walker w wersji blonde
Należąca do Diageo marka szkockiej whisky odkryła karty. Z zakładu w Kilmarnock zostanie wypuszczony Johnnie Blonde, czyli nowa, słodsza wersja Johnnie Walkera, która ma przyciągnąć nowych klientów.
Nowa wersja popularnej szkockiej to połączenie pszenicznych i owocowych maltów. Nowy Johnnie Walker dojrzewał w beczkach ze słodkiego dębu amerykańskiego. Nowy blend ma mieć w smaku owocową świeżość z nutami kawy i karmelu.
Johnnie Blonde trafi do sprzedaży w marcu 2021 roku w wybranych miastach rozsianych na całym świecie.
Moet wykupuje WhistlePig
LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy) to francuski koncern z siedzibą w Paryżu, który od kilku lat kupuje kolejne marki z branży alkoholowej, odzieżowej i kosmetycznej. Do konglomeratu należą już m.in. Sephora, Christian Dior, Givenchy, Hennessy Cognac, Veuve Clicquot, czy Mercier. Teraz do bogatego portfolio LVMH dołącza amerykańska marka żytniej whiskey WhistlePig.
LVMH wykupiło większościowy pakiet akcji amerykańskiego brandu. W ramach współpracy Francuzi mają pomóc WhistlePig w światowej ekspansji. Porozumienie nie wpłynie na sprzedaż whiskey w USA i Wielkiej Brytanii.
Puzzle Smirnoff
Puzzle od alkoholowych producentów to ewidentnie nowy trend w 2020 roku. Przed kilkoma tygodniami pisaliśmy o układance od szkockiego producenta whisky, a teraz mamy łamigłówkę od twórcy wódki Smirnoffa.
Co interesujące, puzzle warto ułożyć przed końcem roku, bo właśnie do 31 grudnia trwa wyjątkowa promocja. Każdy, kto rozwiąże układankę, dostanie 5 dolarów rabatu na zakupy na platformie Drizly.
Z innej beczki
- 21 marca to pierwszy dzień kalendarzowej wiosny, ale od 2021 roku będzie też międzynarodowym dniem Wermutu. Wszystko za sprawą Giancarlo Mancino, producenta tego korzennego wina, który stworzył nowe święto.
- Absolut zacznie produkować koszulki. Dzięki kooperacji z Clothsurgeon producent wódki stworzy linię koszulek pod nazwą “Absolut T Project”.
- Czy można połączyć gin z żubrówką? A można jak najbardziej, jeszcze jak! Na ten pomysł wpadli włodarze Three Wrens Gin, angielskiej firmy produkującej… gin. Stworzyli oni pierwszy na świecie “gin żubrówkowy”.