

Gentleman Jack zachęca swoich klientów do celebrowania ważnych życiowych wydarzeń każdego dnia z wyjątkową whiskey. Jim Beam zaprezentował pomarańczowy burbon. Diplomático natomiast ogłosiło konkurs dla barmanów, a w Hiszpanii powstała nowa whisky.
Maj zakończyliśmy mocnym uderzeniem, a czerwiec rozpoczyna się jeszcze lepiej. Mamy dla was dużo informacji na początku nowego miesiąca, więc bez zbędnych ceregieli przechodzimy do czwartkowych newsów.
Gentleman Jack: “Milestones”
Gentleman Jack został włączony do stałej oferty Jack Daniel’s w 1988 roku. Od tamtego czasu dostarcza podwójnie filtrowaną whiskey Tennessee, która każdego roku zdobywa nowych fanów.
Gentleman Jack wystartował z globalną kampanią “Make it count” (“spraw, by miało znaczenie”). Jednym z jej elementów jest reklama pt. “Milestones” (“kroki milowe”), która ma zachęcać do spędzenia ważnych chwil życiowych w gronie osób, które są dla nas niezwykle ważne. Najlepiej przy butelce Gentleman Jack.
W reklamie wykorzystano szachowy motyw zainspirowany serialem “Gambit królowej”. Cały spot został nakręcony w Barcelonie.
Pomarańczowy Jim Beam
Bogate portfolio Jim Beam właśnie stało się jeszcze bogatsze. Do oferty producenta dołączył właśnie Jim Beam Orange.
Trunek, który ma 37,5% zawartości alkoholu, składa się z pomarańczowego likieru i klasycznego burbonu z Kentucky. W smaku wyczuwalna jest słodka pomarańcza i przypalona wanilia. Nowa butelka dołącza do serii owocowych amerykańskich whiskey od Jim Beam.
Konkurs Diplomático
Producent rumu z Wenezueli Diplomático (znany również jako Botucal) ogłosił konkurs dla barmanów pt. “Mixed Consciously”.
Do wygrania jest wyjątkowy wyjazd all-inclusive do Wenezueli. Co należy zrobić, by wygrać? Trzeba stworzyć koktajl przy wykorzystaniu Diplomático Planas lub Mantuano oraz domowych składników i lokalnych produktów.
Najlepsi barmani przejdą do finału, który odbędzie się jesienią w angielskim Bournemouth. Oceniani będą oni pod okiem najlepszych znawców drinków z rumu na świecie.
Dwie nowe hiszpańskie whisky
Choć whisky kojarzona jest przede wszystkim ze Szkocją, Irlandią i Stanami Zjednoczonymi, w kolejnych krajach świata ludzie starają się odkrywać popularną rudą na nową. Japonia już udowodniła, że można stworzyć co najmniej równie dobrą whisky, jak ta ze Speyside (a – jak pokazują liczne konkursy – nawet lepszą). Teraz tą drogą chcą podążyć Hiszpanie.
Mowa tutaj o marce Navos Palazzi stworzonej przez Nicolasa Palazziego i Eduardo Ojedę. Produkują oni whisky malt i kukurydziane, które dojrzewają w beczkach oloroso sherry. Właśnie powstały dwie nowe butelki hiszpańskiej whisky: Bota NO Single Oloroso Cask i Bota Punta Single Oloroso Cask.