

Jim Beam zmienia strategię w stosunku do konsumentów. Torabhaig zadebiutował z zupełnie nową butelką whisky. Natomiast Bombay Sapphire coraz mocniej rozpycha się na amerykańskim rynku. Czas na poniedziałkową porcję informacji.
Nowy tydzień, nowe newsy. Poprzedni tydzień obfitował w dużą dawkę informacji ze świata wybitnych alkoholi i mamy nadzieję, że w tym będzie podobnie. Więc bez zbędnych ceregieli czym prędzej przechodzimy do meritum.
Program członkowski Jim Beam
Na początek nowość z obozu Beam Suntory. Flagowa marka koncernu Jim Beam zaczyna nowy rozdział w strategii konsumenckiej.
Barreled & Boxed Service – taką nazwę nosi limitowany program lojalnościowy Jim Beama. W ramach usługi członkowie będą otrzymywać z destylarni kwartalne dostawy “najbardziej pożądanych whisky, specjalistycznych trunków i innowacji wprowadzanych na rynek”. To wszystko trafi pod drzwi ludzi, którzy przystąpią do programu członkowskiego.
Jedynym, choć dość dużym, minusem jest to, że na razie w inicjatywie mogą wziąć udział tylko mieszkańcy stanu Kentucky i Dystryktu Kolumbii (Waszyngton). Jak jednak przekonują ludzie z obozu Jim Beama, wkrótce usługa ma zostać rozszerzona najpierw na pozostałe Stany Zjednoczone, a później być może na resztę świata. Zanim jednak to nadejdzie, najlepsze trunki produkcji Beam Suntory znajdziecie na sklepowych półkach eluxo.pl.
Torabhaig Allt Gleann
Mająca siedzibę na wyspie Skye destylarnia szkockiej whisky Torabhaig wypuściła swojego drugiego single malta. Nosi on nazwę Allt Gleann – The Legacy Series.
Nowa butelka zostaje wypuszczona po tym, jak pierwszy single malt został wyprzedany na pniu w lutym tego roku. Komercyjny sukces Torabhaig musi oznaczać intensywną pracę nad kolejnymi tego typu trunkami. Czy jednak druga butelka w serii powtórzy sukces poprzedniczki?
Torabhaig Allt Gleann ma 46% zawartości alkoholu. Najnowsza butelka już trafiła do sprzedaży, a władze jednej z najmłodszych szkockich destylarni już zapowiadają kolejne butelki do kolekcji.
Kampania Bombay Sapphire
Jeden z najbardziej znanych producentów ginu na świecie Bombay Sapphire co roku zwiększa nakłady na kampanie reklamowe, które mają budować świadomość marki. Tym razem sprawa dotyczy rynku amerykańskiego.
To właśnie tam wylądował pierwszy w tym roku film promujący brand. Nowa kampania o nazwie Senses Stirred ma pozwolić Bombay Sapphire na znaczne zwiększenie zainteresowania domowymi drinkami na bazie ginu.