

Indyjska marka whisky Paul John zaprezentowała świąteczną edycję single malta. Smirnoff połączył siły ze znaną piosenkarką i zaprezentował najnowszy seltzer, a Bacardi znów propaguje wolność muzyczną poprzez swój program. Rozpoczynamy newsowy tydzień na blogu eluxo.
W czwartek nie wyściubiliśmy nosa poza granice Szkocji, ale dzisiaj nawet tam nie zawitamy. Choć nie zabraknie whisky, rozpoczynamy newsy od wódki.
Paul John Christmas Edition
4 października minęło 9 lat, odkąd powstał Paul John. Marka indyjskiej whisky każdego roku zdobywa nowych fanów i dziś jest już znana niemal na całym świecie. Nie dziwi więc, że świąteczna butelka spotyka się z takim oczekiwaniem.
Paul John Christmas Edition 2021 to już czwarta butelka corocznej bożonarodzeniowej kolekcji. Tym razem jest to peatowy, niefiltrowany na zimno single malt stworzony z jęczmienia zebranego z rozległych ziem Radżastanu leżących u podnóży Himalajów.
Tegoroczna edycja świąteczna dojrzewała w beczkach po burbonie oraz winach porto i maderze. Dzięki temu najnowszy Paweł Jan w aromacie zawiera karmel, marmoladę pomarańczową, nutkę kokosa i słodkich jagód z kontrastem suchych rodzynek. Podniebienie jest bogate i kremowe, z dobrze wyważonym toffi. Finisz kuszący przyprawami, dymem i aromatycznym kakao jest długi i satysfakcjonujący, oddając esencję świątecznego sezonu.
Każda butelka ma 46% zawartości alkoholu. Najnowszy Paul John trafi do sprzedaży w najbliższych dniach.
Smirnoff & Karol G
Należący do Diageo producent wódki Smirnoff ogłosił rozpoczęcie współpracy z kolumbijską piosenkarką Caroliną Giraldo Navarro, lepiej znaną jako Karol G (jej największym hitem jest “Don’t be shy” nagrane z dj-em Tiesto).
Określana jako następna królowa latynoskiej muzyki Karol G ma współpracować ze Smirnoffem nad projektami, które pokażą siłę latynoamerykańskiej kultury. W dłuższej perspektywie współpraca ma też wspierać inicjatywy na rzecz integracji mniejszości i równości społecznej.
Pierwszym owocem współpracy jest Smirnoff Poco Pico Seltzer. Napój powstał w czterech wariacjach smakowych: Mango Chili, Ananasowe Jalapeno, Pikantny Tamarynd i Pikantna Margarita.
Bacardi Music Liberates Music
Z jednego wielkiego koncernu do drugiego. Tym razem Bacardi, które połączyło siły z kanadyjskim producentem muzycznym Boi-1da.
Wspólnie będą oni pracować nad trwającym programem Music Liberates Music, zaprojektowanym z myślą o promowaniu niedostatecznie reprezentowanych głosach w przemyśle muzycznym.