Twoja rezerwacja 0 Produkt Produkty (brak)    

Brak produktów

Do ustalenia Wysyłka
0,00 zł Razem

Realizuj rezerwację

Produkt został dodany do rezerwacji

Ilość
Razem

Ilość produktów w Twoim koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Razem produkty: (brutto)
Dostawa: (brutto) Do ustalenia
Razem (brutto)

Informacja

Nowe produkty

REGULAMIN WITRYNY INTERNETOWEJ

prowadzonej pod adresem www.eluxo.pl

obowiązujący od dnia 01.02.2016

Regulamin określa zasady świadczenia usług sprzedaży za pośrednictwem strony internetowej witryny internetowej działającej pod domeną: www.eluxo.pl. Jest dokumentem wymaganym w świetle art. 13 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827).

Właścicielem i administratorem witryny jest firma:

Dane rejestrowe:

Nazwa firmy:RE-DESIGN Spółka z ograniczona odpowiedzialnością

Adres:Ul. 22 LIPCA 20C /9, 67-120 Kożuchów

Adres do KORESPONDENCJI i PRZESYŁEK:

Salon ELUXO ; ul. Mickiewicza 12/3 ; 65-053 Zielona Góra 

Kontakt: tel. 792170866 ; e-mail: biuro@eluxo.pl

Dane rejestrowe - rejestr i numer: Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000598088 oraz do ewidencji NIP: 9252104904 oraz REGON: 36354438000000.

A. Definicje

  1. WITRYNA INTERNETOWA – strona www.eluxo.pl

  2. ZLECENIOBIORCA - Przedsiębiorca: RE-DESIGN Spółka z ograniczona odpowiedzialnością, ul. 22 LIPCA 20C /9, 67-120 Kożuchów, nr KRS: 0000598088, NIP: 9252104904 oraz REGON: 36354438000000.

  3. KLIENT – zleceniodawca będący osobą fizyczną, osobą prawną lub jednostką organizacyjną niebędącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a która dokonuje lub zamierza zawrzeć UMOWĘ ZLECENIA poprzez stronę WITRYNY INTERNETOWEJ.

  4. KONSUMENT - KLIENT, osoba fizyczna dokonującą ze ZLECENIOBIORCĄ czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą ( art. 22 Kodeksu cywilnego).

  5. NEWSLETTER - usługa świadczona drogą elektroniczną przez ZLECENIOBIORCĘ, polegająca na rozsyłaniu zainteresowanym informacji handlowych i reklamowych na podany przez zainteresowanego adres e-mail.

  6. PRODUKT - rzecz z kategorii akcesoria do alkoholu, opakowania, prezenty firmowe, szkło kryształowe lub rzecz będąca napojem alkoholowym w rozumieniu Ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz.U.2012.1356 -j.t.) prezentowana na WITRYNIE INTERNETOWEJ z możliwością jej REZERWACJI.

  7. REGULAMIN - niniejszy Regulamin WITRYNY INTERNETOWEJ.

  8. REZERWACJA – zamówienie złożone przez KLIENTA za pośrednictwem WITRYNY INTERNETOWEJ mające na celu zawarcie UMOWY ZLECENIA.

  9. SPRZEDAWCA – przedsiębiorca ELUXO Spółka z ograniczona odpowiedzialnością, ul. Michałowskiego 73, 65-140 Zielona Góra, prowadzący sklep stacjonarny w Zielonej Górze przy ul. Mickiewicza 12, 65-053 Zielona Góra, zajmujący się sprzedażą PRODUKTÓW, oraz posiadający odpowiednie zezwolenie na obrót napojami alkoholowymi w rozumieniu Ustawy z dnia 26 października 1982 r. O wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz.U.2015.1286 j.t.)

  10. UMOWA ZLECENIA – umowa zlecenia zobowiązująca ZLECENIOBIORCĘ do dokonania zakupu wybranego PRODUKTU w sklepie stacjonarnym SPRZEDAWCY, na rachunek i w imieniu KLIENTA oraz dostarczenia KLIENTOWI PRODUKTU na miejsce przez niego wskazane.

  11. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli o zawarciu UMOWY ZLECENIA i udzieleniu pełnomocnictwa ZLECENIOBIORCY do zakupu PRODUKTU.

B. Postanowienia ogólne.

  1. Zakres działalności – dokonywanie w imieniu i na rzecz KLIENTA zakupu artykułów ekskluzywnych oraz dostarczanie takich artykułów KLIENTOWI.

  2. ZLECENIOBIORCA - w celu umożliwienia zawarcia umowy świadczy poprzez stronę WWW WITRYNY INTERNETOWEJ usługi:

  • utworzenie i administrowanie konta klienta w sklepie internetowym;

  • przetwarzanie formularza zamówienia produktów w sklepie internetowym;

  • za zgodą KLIENTA - przesyłanie informacji handlowych, ofert promocyjnych itp. w formie usługi "newsletter".

  1. Świadczenie usług elektronicznych w w/w zakresie jest bezpłatne.

  2. Umowa o świadczenie usługi elektronicznej polegającej na prowadzeniu i administrowaniu Konta KLIENTA na WITRYNIE INTERNETOWEJ zawierana jest na czas nieoznaczony. Za moment zawarcia uznaje się zakończenie procesu rejestracji KLIENTA na WITRYNIE INTERNETOWEJ.

  3. Usługa "newsletter" zawierana jest na czas nieokreślony. Umowa jest zawierana w momencie wyrażenia zgody na rozsyłanie wiadomości na adres KLIENTA podany przy rejestracji.

  4. KONSUMENT może odstąpić od umowy o świadczenie usługi bez podania przyczyn w terminie 14 dni od zawarcia umowy składając przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

  5. Reklamacje zostaną rozpatrzone niezwłoczne nie później niż w ciągu 14 dni. Nierozpatrzenie reklamacji w tym okresie oznacza uznanie reklamacji.

  6. Do współpracy z systemem informatycznym ZLECENIOBIORCY po stronie KLIENTA konieczny jest dostęp do komputera lub innego urządzenia umożliwiającego poprzez sieć Internetu nawiązanie komunikacji z WITRYNĄ INTERNETOWĄ. W przypadku komputera - system winien być wyposażony w przeglądarkę internetową (przykładowo: Mozilla Firefox w wersji 11.0 lub wyższej, Internet Explorer w wersji 7.0 lub wyższej lub inne o podobnych parametrach). Zalecana rozdzielczość monitora - nie mniejsza niż: 1024x768. Urządzenia mobilne muszą być wyposażone w oprogramowanie - dostarczone przez wytwórcę urządzenia - umożliwiające wykonywanie równoważnych do w/w przeglądarek komputerowych operacji. Ponadto konieczne jest posiadanie aktywnego konta e-mail. Dla pełnego skorzystania z wszystkich funkcji WITRYNY INTERNETOWEJ konieczne jest włączenie obsługi skryptów JavaScript i obsługi cookies. Użycie skryptów i cookies omawia POLITYKA PRYWATNOŚCI umieszczona w zakładce na stronie WITRYNY INTERNETOWEJ.

  7. KLIENT - zobowiązany jest do wprowadzania danych do systemu zgodnych ze stanem faktycznym, zgodnych z prawem i dobrymi obyczajami. Udostępniane dane nie mogą naruszać dóbr osobistych ani praw własności osób trzecich.

  8. Zamówienie można składać tylko drogą elektroniczną - pocztą elektroniczną lub poprzez WITRYNĘ INTERNETOWĄ.

  9. Informacje handlowe - cenniki, opisy, reklamy i inne informacje o PRODUKTACH znajdujące się na WITRYNIE INTERNETOWEJ, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

  10. Postanowienia niniejszego REGULAMINU nie mają na celu wyłączenie lub ograniczenie jakichkolwiek praw KLIENTA będącego jednocześnie KONSUMENTEM w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) - przysługujących mu na mocy obowiązujących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego REGULAMINU z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.

C. Zlecenie.

  1. ZLECENIOBIORCA realizuje zamówienia na terenie Polski i krajów UE. Przy zamówieniu z zagranicy - warunki dostawy uzgadniane są indywidualnie .

  2. ZLECENIOBIORCA stosuje się do Kodeksu Dobrych Praktyk w rozumieniu ustawy z dnia 23.08.2007 o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (treść dostępna pod adresem www.uokik.gov.pl/download.php?id=546)

  3. Przed złożeniem REZERWACJI KLIENT musi się zapoznać z niniejszym REGULAMINEM. Fakt zapoznania się i akceptacji wszystkich postanowień niniejszego regulaminu potwierdza jawnie przy rejestracji w systemie oraz przed ostatecznym potwierdzeniem REZERWACJI. Formularz REZERWACJI nie zostanie zaakceptowany bez takiego potwierdzenia.

  4. REZERWACJE drogą elektroniczną można składać 24 godz. na dobę 7 dni w tygodniu.

  5. REZERWACJE telefoniczne można składać na numer telefonu podany w zakładce KONTAKT. W przypadku umowy zawartej na odległość poprzez telefon ZLECENIOBIORCA potwierdza treść proponowanej umowy wysyłając ją do KLIENTA utrwaloną na papierze lub innym trwałym nośniku. KONSUMENT dla ważności umowy składa oświadczenie o przyjęciu warunków i zawarciu umowy - jest ono skuteczne jeżeli zostało utrwalone na papierze lub innym trwałym nośniku po otrzymaniu potwierdzenia od ZLECENIOBIORCY.

  6. Jeżeli z treści umowy wynika, że z tytułu jej realizacji powstaje zobowiązanie do zapłaty należności po stronie KONSUMENTA - dla ważności umowy jest on zobowiązany potwierdzić zrozumienie powstania obowiązku zapłaty kwoty określonej umową i złożyć oświadczenia poprzez akceptację zamówienia formułą: "REZERWUJ Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY"

  7. Realizacja zamówienia:

  1. w celu realizacji zamówienia KLIENT, po wcześniejszej rejestracji konta, spośród PRODUKTÓW prezentowanych na WITRYNIE INTERNETOWEJ wybiera te, które mają być przedmiotem UMOWY ZLECENIA. Wybór odbywa się poprzez wciśnięcie przycisku REZERUJ. REZERWACJA nie jest wiążąca dla KLIENTA.

  2. po dokonaniu wyboru przez KLIENTA, ZLECENIOBIORCA sprawdza dostępność i cenę wybranego PRODUKTU u SPRZEDAWCY

  3. niezwłocznie po potwierdzeniu dostępności i ceny PRODUKTU, ZLECENIOBIORCA przesyła KLIENTOWI informację na temat możliwości zawarcia UMOWY ZLECENIA, a także możliwych form płatności oraz dostawy PRODUKTU.

  4. po wyborze sposobu płatności oraz dostawy KLIENT poprzez naciśnięcie przycisku REZERWUJ Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY dokonuje zawarcia UMOWY ZLECENIA oraz udziela pełnomocnictwa ZLECENIOBIORCY do zawarcia w jego imieniu umowy sprzedaży PRODUKTU w sklepie stacjonarnym SPRZEDAWCY.

  5. ZLECENIOBIORCA przesyła KLIENTOWI potwierdzenie otrzymania zamówienia i zawarcia UMOWY ZLECENIA.

  6. realizacja UMOWY ZLECENIA następuje poprzez zakup PRODUKTU przez ZLECENIOBIORCĘ u SPRZEDAWCY w imieniu i na rzecz KLIENTA (umowa sprzedaży następuje w salonie SPRZEDAWCY), a następnie dostarczenie PRODUKTU do KLIENTA na miejsce wskazane w formularzu rejestracji. KLIENT może dokonać także odbioru osobistego PRODUKTU w siedzibie ZLECENIOBIORCY.

  7. wydanie PRODUKTU, będącego napojem alkoholowym, przez ZLECENIOBIORCĘ nastąpi wyłącznie trzeźwej osobie pełnoletniej. Przy wydaniu PRODUKTU nastąpi także wydanie potwierdzenia sprzedaży (paragonu albo faktury VAT w zależności od żądania KLIENTA złożonego podczas ustalaniu warunków zamówienia) oraz potwierdzenia realizacji UMOWY ZLECENIA (paragon albo faktury VAT w zależności od żądania KLIENTA złożonego podczas ustalaniu warunków zamówienia).

  1. Termin realizacji zamówienia w przypadku produktów znajdujących się w magazynie SPRZEDAWCY - wynosi nie dłużej niż 5 dni roboczych, licząc: od daty ZAMÓWIENIA w przypadku płatności przy odbiorze albo od daty otrzymania potwierdzenia zrealizowania płatności w przypadku dokonania przedpłaty lub płatności on-line. W większości przypadków ZAMÓWIENIA realizowane są w ciągu 24-48 godzin. W przypadku produktów oferowanych na specjalne zamówienie termin zostanie określony przy składaniu zamówienia.

D. Ceny.

  1. Wskazane na WITRYNIE INTERNETOWEJ ceny PRODUKTÓW są cenami w walucie polskiej i są cenami brutto (zawierają wymagane prawem podatki w tym podatek VAT).

  2. Podane ceny są cenami detalicznymi i nie uwzględniają rabatów i bonifikat. Rabaty i bonifikaty mogą być przyznawane indywidualnie.

  3. Podane ceny nie obejmują kosztów dostawy. Koszt dostawy w dokładnej wysokości jest podawany w trakcie przyjmowania zamówienia i zależy od sposobu wysyłki i wartości zamówienia. KLIENT w trakcie wypełniania formularza zamówienia wybiera sposób wysyłki i płatności i potwierdza swój wybór.

E. Formy płatności:

  1. za pobraniem - przy odbiorze wysłanych PRODUKTÓW;

  2. przedpłata - przelewem na konto bankowe podane w danych ZLECENIOBIORCY lub w potwierdzeniu zamówienia;

  3. system płatności on-line PayPAL - system administrowany przez Paypal Polska Spółka z o.o. ul. E.Plater 53, 00-113, Warszawa;

  4. system płatności on-line przelewy24.pl, regulamin pod adresem internetowym http://www.przelewy24.pl/cms,37,regulamin.htm ,

  5. w przypadku wyboru płatności w formie przedpłaty przelewem KLIENT zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu UMOWY ZLECENIA w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, chyba że Strony Umowy sprzedaży postanowią inaczej.

  6. SPRZEDAWCA ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części.

F. Reklamacje i zwroty w stosunkach z KLIENTAMI nie będącymi KONSUMENTAMI (dotyczy przedsiębiorców).

  1. Niniejszy punkt Regulaminu stosuje się wyłącznie w stosunkach z Kupującymi nie będącymi KONSUMENTAMI.

  2. Regulacje dotyczące zasad rękojmi za wady oraz gwarancji jakości w umowach z przedsiębiorcami przyjmowane są wprost w brzmieniu przyjętym w kodeksie cywilnym art.556-581.

G. Prawo do odstąpienia od umowy (ZWROT PRODUKTU) w przypadku realizowania umowy z udziałem KONSUMENTA.

  1. Zgodnie z art. 27. ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827) Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.

  2. W braku odmiennego oświadczenia, poczytuje się, że KONSUMENT składając oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, odstępuje zarówno od UMOWY ZLECENIA zawartej z ZLECENIOBIORCĄ, jak i umowy sprzedaży zawartej ze SPRZEDAWCĄ. ZLECENIOBIORCA uprawniony jest do zawierania umów sprzedaży ze SPRZEDAWCĄ, w których KLIENT uprawniony będzie do odstąpienia od umowy na identycznych warunkach, jak te przewidziane dla zawierania umów na odległość w rozumieniu ustawy wskazanej w ust. 1. ZLECENIOBIORCA przyjmuje na siebie rolę gwaranta w zakresie obowiązków SPRZEDAWCY.

  3. Po przesłaniu oświadczenia KONSUMENT jest zobowiązany w terminie 14 dni kalendarzowych (liczonych od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy) odesłać PRODUKT na adres do KORESPONDENCJI podany w WITRYNIE INTERNETOWEJ - chyba że SPRZEDAWCA zaproponował, że sam odbierze PRODUKT. O dochowaniu terminu decyduje data nadania przesyłki.

  4. KONSUMENT ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

  5. SPRZEDAWCA oraz ZLECENIOBIORCA w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy zwrócą dokonane na ich rzecz płatności.

  6. Bezpośrednie koszty zwrotu PRODUKTU do SPRZEDAWCY ponosi KONSUMENT (KLIENT).

H. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi i gwarancji przy sprzedaży z udziałem KONSUMENTA.

  1. ZLECENIOBIORCA jest zobowiązany dostarczyć PRODUKT - bez wad.

  2. Uprawnienia KONSUMENTA i obowiązki SPRZEDAWCY w zakresie rękojmi za wady PRODUKTU regulują przepisy Kodeksu cywilnego (art. 556 – 576).

  3. ZLECENIOBIORCA przyjmuje na siebie obowiązki gwaranta w zakresie obowiązków SPRZEDAWCY z tytułu rękojmi za wady.

  4. W przypadku stwierdzenia wady lub niezgodności dostarczonego PRODUKTU z umową, KONSUMENTOWI przysługuje prawo do złożenia reklamacji.

  5. W celu zgłoszenia reklamacji zalecamy, aby KONSUMENT wypełnił protokół reklamacyjny (DrukReklamacyjny.doc), lub w innej formie opisał podstawy reklamacji oraz żądania odnośnie usunięcia wad i przesłał zgłoszenie drogą elektroniczną (e-mail) lub pocztą na adres do korespondencji ZLECENIOBIORCY podany w nagłówku. Zgłoszenia można też dokonać bezpośrednio SPRZEDAWCY.

  6. ZLECENIODAWCA rozpatrzy reklamację bez zbędnej zwłoki. Nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji i poinformuje w tym czasie drogą pisemną lub elektroniczną KONSUMENTA o stanie realizacji reklamacji. Pozostawienie reklamacji w tym czasie bez odpowiedzi jest równoznaczne z uznaniem reklamacji.

  7. Po uwzględnieniu reklamacji ZLECENIODAWCA zwróci KONSUMENTOWI koszty związane z reklamacją a poniesione przez KONSUMENTA. ZLECENIODAWCA przekaże należną kwotę KONSUMENTOWI na rachunek bankowy lub przekazem pocztowym.

  8. Jeżeli uznanie reklamacji jest związane z naprawą lub wymianą towaru - ZLECENIODAWCA odeśle produkt KONSUMENTOWI na własny koszt.

I. Przetwarzanie i ochrona danych osobowych

  1. Wszelkie dane osobowe podawane podczas procesu zamawiania służą wyłącznie do ukształtowania, zawarcia, zmiany lub rozwiązania Umowy pomiędzy ZLECENIOBIORCĄ i KLIENTEM i zrealizowania UMOWY ZLECENIA lub umowy o świadczenie Usługi elektronicznej lub realizacji zamówienia i nie są udostępniane innym instytucjom ani osobom trzecim - z wyjątkiem opisanych w pkt.2. Pozyskiwanie danych oraz ich przetwarzanie odbywa się zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz. U. Nr 133, poz. 883 z późniejszymi zmianami.

  2. W przypadku sprzedaży produktów poprzez WITRYNĘ INTERNETOWĄ w celu dostarczenia produktów do KONSUMENTA dane osobowe konieczne do zaadresowania i dostarczenia przesyłki mogą być przekazywane firmom zawodowo trudniącym się dostarczaniem przesyłek - w szczególności Poczcie Polskiej, oraz firmom kurierskim - wraz z powierzeniem przesyłki do dostarczenia a w przypadku skorzystania z systemu płatności bezpośrednich on-line - administratorowi systemu płatności.

  3. Administratorem danych osobowych KONSUMENTA zbieranych za pośrednictwem WITRYNY INTERNETOWEJ jest firma: ELUXO Sp. z o.o.

  4. Administrator zarejestrował w rejestrze Głównego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (GIODO) zbiór o nazwie "Rejestr klientów sklepu eluxo".

  5. Jeżeli KLIENT wyrazi zgodę poprzez wpisanie się na listę subskrybentów będzie otrzymywał "newsletter" na podany przez siebie adres e-mailowy. W każdej chwili jest możliwa rezygnacja z usługi newslettera.

  6. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia w dowolnym czasie.

  7. Podanie danych osobowych przez KONSUMENTA jest dobrowolne, jednakże niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi elektronicznej może skutkować niemożliwością zawarcia i realizacji tejże umowy. Zgodę na rejestrację i przetwarzanie danych osobowych Konsument wyraża jawnie przed rejestracją w systemie.

  8. Dla zrealizowania obsługi umowy konieczne jest podanie następujących danych KONSUMENTA:

  • nazwisko i imię;

  • numer PESEL; 
  • adres do wysyłki produktów;

  • adres e-mail;

  • numer telefonu kontaktowego.

J. Postanowienia końcowe

  1. Umowa zawierana jest w języku polskim i pod jurysdykcją prawa polskiego. Wybór ten nie pozbawia jednak ochrony konsumenta jaką przyznają mu przepisy, których nie można wyłączyć w drodze umowy, na mocy prawa państwa, w którym konsument ma miejsce zwykłego pobytu, a przedsiębiorca kieruje swoją działalność do tego państwa i umowa wchodzi w zakres tej działalności.

  2. Treść Regulaminu jest dostępna cały czas w zakładce REGULAMIN na WITRYNIE INTERNETOWEJ i może być kopiowana i drukowana w każdej chwili przez KLIENTA. Treść REGULAMINU może być też przesłana pocztą elektroniczną lub pocztą na życzenie KLIENTA, REGULAMIN wraz z załącznikami jest również doręczany KLIENTOM w załączeniu do wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie zamówienia i zawarcie umowy,

  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie będą miały właściwe przepisy prawa, w szczególności:

  • Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.);

  • Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. 2002 Nr 101 poz. 926 ze zm.);

  • Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2013 poz. 1422);

  • Ustawa z dnia 30 czerwca 2000 r. prawo własności przemysłowej (Dz.U. 2001 Nr 49 poz. 508 ze zm.);

  • Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 2006 Nr 90 poz. 631 ze zm.),

  • Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827)

  1. W przypadku gdyby w REGULAMINIE zostały zawarte postanowienia sprzeczne z wyżej wymienionymi lub innymi obowiązującymi przepisami w Rzeczypospolitej Polskiej - przepisy te mają pierwszeństwo nad sformułowaniami REGULAMINU.

  2. Jeśli którekolwiek z postanowień niniejszego REGULAMINU zostanie uznane za niezgodne z prawem, nieważne lub w inny sposób niewykonalne w zakresie przewidzianym przepisami prawa, to w tym zakresie zostaje ono wyłączone . W pozostałym zakresie Regulamin pozostaje obowiązujący.

  3. Wszystkie nazwy PRODUKTÓW oferowanych do rezerwacji przez WITRYNĘ INTERNETOWĄ są używane w celach identyfikacji i mogą być chronione i zastrzeżone na podstawie przepisów ustawy prawo własności przemysłowej (Dz.U. 2001 nr 49 poz. 5081 ze zm.).

  4. Wszystkie zdjęcia zamieszczone na STRONIE INTERNETOWEJ chronione są na podstawie ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych – (Dz.U. 1994 Nr 24 poz. 83 ze zm.) - posiadają twórczy i indywidualny charakter. Nie można ich kopiować bez zgody Administratora Strony Internetowej.

  5. W przypadku sporów związanych z realizacją zawartej umowy strony będą dążyły do rozwiązania sporu na drodze postępowania polubownego pozasądowego - w tym do rozwiązania sporu przed mediatorem. W przypadku braku rozstrzygnięcia sporu na drodze polubownej sądem właściwym do rozstrzygnięcia sporu będzie Sąd Powszechny.

  6. Wykonując obowiązek wskazania pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur, niniejszym informujemy, że: • a) Miejski (powiatowy) rzecznik konsumentów pomaga mieszkańcom w każdym powiecie i mieście na prawach powiatu. Konsumenci mogą od niego uzyskać bezpłatną poradę lub informację prawną w sprawach dotyczących każdego rodzaju sporu ze sprzedawcą lub usługodawcą ; bez względu na miejsce siedziby przedsiębiorcy. Niekiedy rzecznik występuje do przedsiębiorcy z interwencją w imieniu konsumenta: przedstawia jego roszczenia i aktualny stan prawny oraz wskazuje prawidłowy sposób rozpatrzenia reklamacji. Ponadto udziela pomocy w przygotowaniu pozwu, a nawet może przystępować do już toczących się postępowań sądowych, by działać w imieniu i na rzecz konsumentów;

• b) istnieje możliwość skierowania sprawy przed stały polubowny sąd konsumencki, tj. sąd orzekający w sporach cywilnoprawnych, działający przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej (WIIH) i przy ich oddziałach zamiejscowych. Polubowne sądy konsumenckie rozpatrują spory między konsumentami a przedsiębiorcami, jeżeli wynikają one z zawartej umowy sprzedaży lub z umowy o świadczenie usług. Do rozpatrzenia sprawy niezbędna jest zgoda obu stron sporu. W skład sądu wchodzą arbitrzy powołani zarówno przez przedstawicieli przedsiębiorców, jak i przez konsumentów. Postępowanie przed sądem polubownym jest mniej sformalizowane od postępowania przed sądem powszechnym, a także krócej trwa. Jest również dużo tańsze, gdyż nie pobiera się opłaty wpisowej, a jedyne koszty mogą się wiązać z koniecznością powołania biegłych. Dane kontaktowe do stałych polubownych sądów konsumenckich są dostępne na stronie internetowej UOKIK pod adresem: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596 ;

• c) istnieje możliwość skierowania sprawy do mediacji. Odbywa się ona przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej – postępowanie mediacyjne między przedsiębiorcą a konsumentem, inicjowane na wniosek konsumenta lub z urzędu, jest bezpłatne (poza ewentualnymi kosztami opinii zleconych rzeczoznawcom). Zadaniem Inspekcji Handlowej jest obiektywne i niezależne przedstawienie stronom umowy aktualnego stanu prawnego i ewentualnych propozycji polubownego zakończenia sporu. Mediator wyznacza stronom termin na zawarcie porozumienia. W przypadku jego przekroczenia lub też oświadczenia co najmniej jednej ze stron, że nie wyraża ona zgody na takie zakończenie sprawy, odstępuje się od mediacji. Dane kontaktowe wojewódzkich inspektoratów kontroli handlowej są dostępne na stronie UOKIK pod adresem: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595

• d) uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu od Federacji Konsumentów, korzystając z bezpłatnej infolinii konsumenckiej 800 007 707.

• Treść punktów a), b) oraz c) powyżej zaczerpnięto ze strony http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl

Załącznik nr 1 - stanowi "Wzór oświadczenie o odstąpieniu od umowy"

Załącznik nr 2 - stanowi "Wzór Druk reklamacji"

ELUXO Sp. z o.o. właściciel stacjonarnego sklepu "ELUXO" zlokalizowanego przy ul. Mickiewicza 12/3 65-053 Zielona Góra nie prowadzi sprzedaży wysyłkowej.