Moda na orkisz powraca, odnosząc sukces w różnych dziedzinach przemysłu spożywczego i nie tylko. Wraz z trendem zdecydowanie faworyzującym wszystko co ekologiczne i wytwarzane w sposób jak najbardziej naturalny orkisz dotarł również do branży, która do tej pory nie stawiała na ekologię, wyrobów alkoholowych. Wódka Orkisz to luksusowa wódka wytwarzana w procesie powolnej destylacji w niewielkich ilościach o charakterystycznym, subtelnym smaku i łagodnym zapachu.
Butelka wódki Orkisz wyróżnia sie na półce wśród produktów premium. Bardzo ładnie zestawiono elegancki granat ze srebrem i złotym kolorem symbolizującym pszenicę. Smukła butelka, prosta i strzelista kojarzy się z rosnącymi ku górze kłosami. Projekt, kilka lat temu, wyszedł spod rąk agencji Nomodesign i oddaje idealnie walory szlachetnego trunku. Agencja musiała stworzyć takie opakowanie, by wystarczył jeden rzut oka, żeby pożądać jego zawartości i jednocześnie przekonać, że w butelce znajduje się trunek specjalny, jedyny w swoim rodzaju. „Dostaliśmy produkt klasy super premium i stworzona przez nas butelka musiała bezsprzecznie to oddawać, taka jest zasada” – wyjaśnił Marcin Nowoszewski z Nomodesign. Butelka dostosowana jest do potrzeb wymagającego klienta, obecnie estety, ceniącego sobie jakość nie tylko produktu, ale coraz częściej również jego opakowania.