Martini, producent wermutu i włoskiego wina musującego, z okazji tegorocznych, 150. urodzin wprowadza do sprzedaży limitowaną edycję produktów, umożliwia wjazd na obchodzone urodziny marki nad jeziorem Como we Włoszech i powraca do legendarnego partnerstwa z Porsche w ramach Martini Racing.
– Świętując 150-lecie marki Martini, jesteśmy przede wszystkim dumni z tego, że nasza globalna ikona pomogła w tworzeniu i podkreślaniu celebracji życia każdego dnia. Odzwierciedlając bogatą historię Martini, z przyjemnością będziemy dalej promować tego wyjątkowego ducha marki, aby utrwalić go w życiu naszych konsumentów na całym świecie – mówi Facundo L. Bacardi, prezes Bacardi Limited.
Martini wprowadza m.in. limitowaną edycję Martini Gran Lusso, czyli opartego na recepturze z 1904 roku wermutu o gorzko-słodkim posmaku ziół i miodowej delikatności Moscato wzbogaconego o nutkę lawendy oraz róży. W związku ze 150. rocznicą marki produkty Martini można nabyć z etykietą nawiązującą do wzorów z lat 1867-1997. Tę limitowaną etykietę zdobią m.in. herby Włoch i Turynu.
Natomiast 19 września nad jeziorem Como odbędzie się urodzinowa impreza Martini, na którą marka zaprosi także konsumentów.
Po pięciu latach przerwy marka Martini wraca także na tory wyścigowe jako oficjalny partner Porsche Mobil 1 Supercup. Współpraca dwóch legendarnych marek – Martini i Porsche – ma miejsce także w Polsce. W ramach konkursu konsumenckiego oprócz wyjazdu na imprezę nad jezioro Como będzie można wygrać przejażdżki autem z klasycznymi barwami Martini Racing na torze wyścigowym.
Planowane na początek 2014 roku Porsche 918 będzie oferowane w legendarnym malowaniu Martini Racing. 918 nadal jest w fazie prototypu. Specjalne malowanie będzie jedynie na zewnątrz auta. Wnętrze pozostanie całkowicie bez zmian. Specjalny wzór będzie hołdem dla wielu kierowców wyścigowych Porsche.
źródło: portaspożywczy.pl ; topgear.net.pl