

„The Vodka with Nothing to Hide” to nowa kampania znanej marki wódki Absolut. Skupia się na transparentności i przejrzystości procesu produkcji, ukazując go w dość osobliwy sposób. Humorystyczna i odważna reklama przedstawia pracowników firmy, którzy zajmują się produkcją wódki. Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, gdyby nie byli oni całkiem nadzy.
Chociaż reklama ma wydźwięk przede wszystkim humorystyczny, zwraca też uwagę na temat neutralnego pod względem emisji CO2 procesu destylacji wódki Absolut i zrównoważonego etosu marki. Absolut nie ma tak naprawdę nic do ukrycia.
Nowa kampania marki ma na celu zaprezentowanie nowych sposobów destylacji podejmowanych przez markę, która kładzie nacisk na społeczność lokalną. Absolut skłonił się ku produkcji neutralnej pod względem emisji CO2, czyli wódce pozyskiwanej z lokalnej pszenicy ozimej z wykorzystaniem lokalnej wody. Marka podkreśla w reklamie bliskie relacje z rolnikami, a także inicjatywę recyklingu i lokalne wytwarzanie butelek.
Absolut ma nadzieję, że kampania nie tylko zachęci klientów, ale także zainspiruje podobne inicjatywy w branży.
Reklama :