

Producent wódki Grey Goose łączy siły z LeBronem Jamesem, największą koszykarską gwiazdą świata. Campari zacznie sprzedawać bezalkoholowe trunki. Whyte & Mackay wiąże się z artystą środowiskowym, by poszerzyć swój program szkockiego dębu.
W czwartek pisaliśmy o artystycznych zapędach Campari. Dzisiaj też będzie zarówno o artystach, jak i o samej marce alkoholi. Na początek jednak producent wódki.
Grey Goose i LBJ
Grey Goose to jeden z najbardziej rozpoznawalnych brandów wódki na świecie. Produkowany i rozlewany we francuskim regionie Cognac alkohol coraz mocniej rozpycha się w świecie show-biznesu.
W tym świecie od lat żyje LeBron James. Jeden z najlepszych koszykarzy w historii, choć wciąż jest czynnym zawodnikiem, zajmuje się wieloma innymi rzeczami, niekoniecznie związanymi ze sportem. Przed kilkoma dniami LBJ przekroczył miliard dolarów zarobionych w trakcie kariery. Zaledwie 25% z tej kwoty pochodzi z grania w koszykówkę.
Jednym z najważniejszych pozasportowych przedsięwzięć Jamesa jest Uninterrupted, wielokrotnie nagradzana marka zajmująca się wzmacnianiem pozycji sportowców, będąca częścią konglomeratu medialnego ukierunkowanego na budowanie marek sportowców.
To właśnie z tą firmą związał się producent Grey Goose. Wspólnie stworzą oni serię rozmów pt. In The Moment. Wśród gości znajdą się m.in. piłkarka Christen Press, futbolista De’Andre Hopkins oraz były koszykarz Chris Bosh.
Bezalkoholowe Campari
Właściciel m.in. Aperolu firma Campari zaprezentowała The Notes Collection, najnowszą serię drinków bezalkoholowych.
Na razie poznaliśmy 3 butelki bezalkoholowych trunków: The Bitter Note (gorzka nuta – mięta pieprzowa, jałowiec, kora chinowca), The Vibrant Note (wibrująca nuta – pieprz syczuański, imbir, kwasja) oraz The Hidden Note (ukryta nuta – kwiaty i zioła ostryżu cytwarowego, żółta goryczka).
Każdy z tych smaków ma być idealną bazą do eksperymentowania z miksowaniem w ramach bezalkoholowych drinków.
Środowiskowy Whyte & Mackay
Mająca siedzibę w Glasgow firma Whyte & Mackay połączyła siły z Robem Mulhollandem, by wspólnie rozszerzyć inicjatywę o nazwie Scottish Oak Programme.
Rob Mulholland to znany artysta. Motywem przewodnim jego prac jest środowisko. Rozszerzenie kampanii obejmuje ponowne zasadzenie starożytnego lasu, ponieważ destylarnia chce sama produkować materiały pod ich szkockie whisky słodowe dojrzewające w dębie. Całość zostanie uwiecznione nową rzeźbą stworzoną przez Mulhollanda.