Diaego Global Travel i Schiphol Airport Retail powołały do życia pierwszy dom marki Johnnie Walker w Europie. Został on otwarty na lotnisku Schiphol w Amsterdamie. Konsumenci mogą zapoznać się bliżej z historią Johhnie Walkera oraz rozkoszować smakiem whisky w otoczeniu pełnym niepowtarzalnego klimatu.
Na 162 metrach kwadratowych i dwóch kondygnacjach poruszamy się wśród miedzi, torfu i dębu. To w połowie galeria smaków i zapachów, a w połowie muzeum. Na pierwszym piętrze podróżni mają możliwość oddania się przyjemności degustacji i zakupu trunków. Goście mogą również uczestniczyć w spotkaniach z ambasadorami, aby zgłębić tajniki mieszania składników.
Wyłącznie dla odwiedzających lotnisko Schiphol w Amsterdamie dostępna będzie limitowana edycja Johnnie Walker Blue Label. Została ona zainspirowana podróżą Johnnie Walkera do Holandii w 1913 roku. Etykietę butelki zaprojektował specjalnie na tę okazję lokalny artysta – Merjin Hos. Po raz pierwszy w Europie, w domu marki, dostępne będą także John Walker & Sons Master Blenders Collection, Johnnie Walker Epic Dates Collection i Johnnie Walker House Zodiac Collection.
Podróżni będą mieli okazję nie tylko na odpoczynek z wybornym trunkiem ale również na zapoznanie się z mieszankami tworzącymi unikalny smak. Każdy może stać się częścią historii marki, która podbiła serca smakoszy whisky na całym świecie. Podobne domy Johnnie Walker można odwiedzać w Chinach, Korei Południowej, Nowej Zelandii, Singapurze, Indiach i na Tajwanie, gdzie odniosły wielki sukces.