Nowa identyfikacja wizualna marki London Cru, pierwszej i jedynej miejskiej winiarni w Londynie, zachwyca prostotą i elegancją. Firma The Partners stworzyła wyjątkowy design etykiet dla najbardziej rozpoznawalnego wina w stolicy Wielkiej Brytanii. Nowa stylistyka butelek ma podkreślać historię winnicy i jej miejskie korzenie. Każda z etykiet przedstawia zarys mapy Londynu. Plan miasta wpisany jest w kształt liścia reprezentującego odmianę winorośli, z której owoców powstało dane wino. Rzeka Tamiza przepływa przez sam środek i jest wyraźnie zaznaczona pod postacią łodygi.
Nowy branding zbiegł się w czasie z wprowadzeniem przez markę kolekcji win LDN SW6. Tajemnicze znaki to tak naprawdę kod pocztowy miejsca, w którym zlokalizowana jest winnica London Cru. Co więcej, każdemu rodzajowi wina nadano nazwę jednej z londyńskich ulic, która przypomina swoim brzmieniem konkretną odmianę winorośli. Na przykład wino z odmiany cabernet sauvignon otrzymało nazwę Cabot Sq, a chardonnay nazwano Charlotte St.
London Cru poprzez nowe etykiety chce wyraźnie zaznaczyć, że wino produkowane jest na miejscu w samym sercu miasta. Mapa przypominająca kształtem liść winorośli to strzał w dziesiątkę doceniony nie tylko przez klientów marki, ale także trendsetterów. Dwie najnowsze edycje z serii LDN SW6 noszą nazwy Albemarle St oraz Rosaville Rd.