Amerykański raper 50 Cent wprowadził własną markę szampana “tylko dla zwycięzców” ze złotym krzyżem na każdej butelce i Blanc de Blancs o wartości 1000 $.
W kwietniu marka została ogłoszona, jednak teraz produkt został oficjalnie wprowadzony na rynek.
Nazywa się Le Chemin du Roi, co oznacza “królewską ścieżkę”, każda butelka ozdobiona jest 14-karatowym pozłacanym godłem przypominającym szachowego króla.
Asortyment obejmuje Brut, Rosé i Blanc de Blancs, które sprzedawane są odpowiednio za 199 $, 325 $ i 999 $, chociaż do tej pory wypuszczono jedynie wersję różową. Oczekuje się, że szersza premiera nastąpi przed końcem roku, wprowadzając Brut oraz Blanc de Blancs.
Szampan wywodzi się z Champagne Castelnau mającego siedzibę w Reims, który jest własnością Coopérative Régionale des Vins de Champagne (CRVC).
To nie pierwszy raz, kiedy dzięki takiej współpracy powstaje kosztowny szampan wyprodukowany dla celebryty. Wino musujące Angel, będące marką piosenkarki Mariah Carey, również pochodzi z tego miejsca.
Co do samego rapera, nie jest to jego pierwsza współpraca z marką alkoholową. Od 2015 roku posiada on mniejszościowy udział w firmie produkującej holenderską wódkę Effen. Alkohol był przez niego promowany w mediach społecznościowych oraz w tekstach piosenek. Plotki głosiły, że podobno sprzedał swój udział w firmie, w ubiegłym roku, za 60 milionów, wiadomość ta została jednak później zdementowana przez właściciela Effen, Beam Suntory.