Projektowanie opakowań często czerpie inspirację z dziwnych miejsc, ale nadal może być zaskakujące. Ten konkretny projekt Rachel Michaud swoje źródło ma w piosence Moon River z filmu „Śniadanie u Tiffany’ego”. Taki rodzaj inspiracji jest niezwykle rzadki.
Pomimo, że produktem jest białe whisky, opiera się na starym stylu „moonshine”, opakowanie jest niezwykle wyrafinowane i oryginalne. Kształt butelki imituje wygląd kobiecego ciała. Czarne i białe kolory to idealne połączenie nawiązujące do marki “Moon River”. Całość opakowania przywołuje słynną postać Audrey Hepburn w „Śniadaniu u Tiffany’ego” i jej sukienkę – małą czarną. Korek w butelce zwieńcza szkło cięte lub imitacja diamentu co sprawia, że butelka wygląda prawie jak flakonik perfum. Szklana butelka wraz z iskrzącym się pasmem, unikalnym kształtem etykiety i pięknym wykończeniem pokazuje, że to jest produkt nie tylko funkcjonalny i luksusowy, ale też jest produktem do podziwiania.
Opakowanie przypomina powiększone pudełko cygar z etykietką w kształcie plomby. Skomplikowany projekt wokół logo na pudełku podkreśla wizerunek marki, jednocześnie nadając jej nowy poziom pośród produktów, które dotychczas widzieliśmy. Skrzynka została również specjalnie zaprojektowana, aby otwierać się w niekonwencjonalny sposób, co również czyni ją wyjątkową.
Równie wyjątkowe opakowanie, przypominające flakon perfum ma likier NUVO do nabycia w sklepie eluxo.pl – dostępna tutaj http://eluxo.pl/wino-musujace/2288-nuvo.html