- W koszyku nie ma jeszcze produktów
- Razem 0,00 zł
- ALKOHOLE
- KONIAK
- Wódka ELUXO edycja POP ART
- SAMPLE ELUXO
- Alkohole z TIKTOKA
- WHISKY
- SZAMPAN
- WINO MUSUJĄCE
- WINO
- BIAŁE WINO
- CZERWONE WINO
- RÓZOWE WINO
- WINO SŁODKIE
- WINO PÓŁSŁODKIE
- WINO PÓŁWYTRAWNE
- WINO WYTRAWNE
- WINO EKSKLUZYWNE
- WINO LUBUSKIE
- WINA WŁOSKIE
- WINA HISZPAŃSKIE
- WINA CHILIJSKIE
- WINA FRANCUSKIE
- WINA WĘGIERSKIE
- WINA KALIFORNIJSKIE
- WINA AUSTRIACKIE
- WINA Z RPA
- WINA ARGENTYŃSKIE
- WINA NIEMIECKIE
- WINA Z NOWEJ ZELANDII
- WINA GRECKIE
- WINA PORTUGALSKIE
- WINA IZRAELSKIE
- WINA Z USA
- WINO GRUZIŃSKIE
- PORTO
- LIKIER
- WÓDKA
- ŚLIWOWICA
- OKOWITA I DESTYLAT
- GRAPPA
- CALVADOS
- TEQUILA
- ARMANIAK
- RUM
- BRANDY
- MIÓD PITNY
- METAXA
- GIN
- NALEWKI
- PIWO RZEMIEŚLNICZE
- MINIATURY
- NAPOJE
- ZESTAWY UPOMINKOWE
- BON PODARUNKOWY
- SZKŁO KRYSZTAŁOWE
- KAWIOR - ANTONIUS CAVIAR
- Lubuski Festiwal Whisky i Alkoholi Mocnych
- BEZALKOHOLOWA BAZA DO KOKTAJLI
Indeks: OS_002
Śledziówka - wódka o smaku śledzia 38% 500ml
Indeks: LU_20
Gost Art wino musujące wytrawne - Winnica Gostchorze
Indeks: PHA_441
Soplica Staropolska
Indeks: MZ_0122
Młody Ziemniak 2022 500 ml
Wódka ELUXO edycja POP ART
Pop-art, czyli połączenie sztuki i popkultury
Druga połowa XX wieku zapisała się na kartach historii jako czas dynamicznego rozwoju na wielu różnych płaszczyznach. Dotyczył on nie tylko technologii, ale także sztuki. Przez całe setki lat nurt kultury wyższej, a więc między innymi sztuki, był zarezerwowany jedynie dla osób będących przedstawicielami elit społecznych. To właśnie oni mieli oddawać się sztucę oraz podziwianiu dzieł tworzonych przez najzdolniejszych artystów. Taka sytuacja doprowadziła zresztą do powstania niesłusznego przekonania o tym, że sztuka jest czymś absolutnie wyjątkowym, a jej interpretacja wymaga odpowiednio wysokiej inteligencji oraz wrażliwości. Tym samym różni mecenasi sztuki budowali jej wizerunek jako niedostępnej i nieodpowiedniej dla „pospolitych” odbiorców.
Ten wizerunek zaczął jednak ulegać zmianom już na przestrzeni wcześniejszych dekad. Wybitni artyści coraz śmielej wychodzili poza utarte szlaki. Efektem było powstawanie dzieł o przesłaniu zrozumiałym dla każdego odbiorcy. Ewolucja takiego podejścia doprowadziła właśnie do powstania nurtu, który przeszedł do historii jako pop-art.
Samo pojęcie pop-artu narodziło się w 1952 roku, kiedy to zostało użyte do opisania obrazów ilustrujących konsumpcjonizm i materializm. Był to także czas intensywnego rozwoju reklam oraz genezy współczesnego marketingu. Dlatego pop-art od samego początku był związany właśnie ze światem szeroko pojętej reklamy.
Głównym założeniem pop-artu było zerwanie z opisanym wyżej podejściem, według którego sztuka była zarezerwowana jedynie dla nielicznej grupy odbiorców. Toteż przesłanie takiej sztuki było wyrażane w prostej oraz łatwej do zrozumienia formie. Początkowo artyści pop-artu czerpali inspirację z nurtu surrealizmu, który oferował szeroką gamę inspiracji do przełamywania wszelkich konwenansów. Jednakże później dominującym stylem ekspresji stała się forma komiksów, które w tamtych latach również zyskiwały na popularności.
Dzisiaj za największych artystów reprezentujących sztukę pop-artu uznawani są między innymi: Leo Castelli, Andy Warhol oraz Roy Lichtenstein.
Pop-art i alkohole – dlaczego to połączenie jest tak trafne?
Odpowiedź na postawione pytanie już teraz będzie jasna dla naszych stałych klientów, którzy znają najważniejsze motto ELUXO. Jednak dla pewności pozwolimy sobie na jego przypomnienie. Od samego początku działalności ELUXO wychodziliśmy z założenia, że degustowanie szlachetnych trunków już
dawno nie jest czymś zarezerwowanym jedynie dla najbardziej majętnych osób. Wręcz przeciwnie! Naszymi działaniami staramy się propagować ideę świadomego degustowania alkoholi. W taki sposób chcemy przełamać również inne niezrozumiałe przeświadczenie o tym, że picie alkoholu musi zawsze
wiązać się ze stanem upojenia. Z kolei podczas organizowanych spotkań promujemy wiedzę na temat szlachetnych trunków oraz obalamy niektóre mity na temat alkoholi.
To wszystko sprawia, że nasza idea bardzo mocno pokrywała się z początkowymi założeniami pop-artu. Dlatego zainspirowaliśmy się tym nurtem, co z kolei doprowadziło do powstania projektu o wyjątkowym założeniu. Projekt ten zakładał połączenie obydwu opisanych wyżej światów. To zaś skłoniło nas do
rozpoczęcia poszukiwań osoby, która mogłaby odpowiadać za warstwę artystyczną całego przedsięwzięcia. Wybór Mariki okazał się strzałem w dziesiątkę, gdyż nasze wizje opisanego projektu doskonale ze sobą współgrają. Dowodem na to była seria zestawów celebracyjnych ze zdobieniami w stylu pop-artu. Uzyskany efekt okazał się na tyle dobry, że postanowiliśmy kontynuować nasz wspólny projekt.
Indeks: WEPA_02
Wódka ELUXO edycja POP ART z ikoną Espresso Martini | 2
Indeks: WEPA_03
Wódka ELUXO edycja POP ART z ikoną Espresso Martini | 3
Indeks: WEPA_04
Wódka ELUXO edycja POP ART z ikoną Espresso Martini | 4
Indeks: EEM_02M2
BOX POP ART ESPRESSO MARTINI - ELUXO x MARIKA SZWAL JASNY ZIELONY
Indeks: EEM_02M2
BOX POP ART ESPRESSO MARTINI - ELUXO x MARIKA SZWAL CIEMNY ZIELONY
Indeks: WEPA_07
Wódka ELUXO edycja POP ART z ikoną Espresso Martini | 7
Indeks: EEM_02M2
BOX POP ART ESPRESSO MARTINI - ELUXO x MARIKA SZWAL RÓŻOWY
Indeks: WEPA_08
Wódka ELUXO edycja POP ART z ikoną Espresso Martini | 8
Indeks: EEM_02M2
BOX POP ART ESPRESSO MARTINI - ELUXO x MARIKA SZWAL RÓŻOWY CIEMNY
Indeks: WEPA_09
Wódka ELUXO edycja POP ART z ikoną Espresso Martini | 9
Indeks: WEL_P19
Wódka ELUXO edycja POP ART - butelka numer 11
Indeks: WEL_P24